ابحث في الموقع

تابعنا على جوجل نيوز

تحميل افضل العاب الاندرويد والايفون المجانية 2022 .

تحميل افضل العاب الاندرويد والايفون المجانية 2022 .
قيم المقال

تحميل افضل العاب الاندرويد والايفون المجانية 2022 هو عنوان مقالنا لهذا اليوم واللي هنقدملكم من خلاله اتنين من اجمل واروع الالعاب المتوفرة علي متجر جوجل بلاي واب ستور فتابعوا معنا هذا المقال للنهاية .

تحميل افضل العاب الاندرويد والايفون المجانية 2022 .

لعبة Junkyard builder .

اسم اللعبةJunkyard builder
نوع اللعبةالعاب محاكاة
حجم اللعبة97 ميجا
الشركة المطورة للعبةFreeMind Games
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 5.0 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.6
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 100 الف عملية تحميل

صورة من داخل اللعبة .

تحميل افضل العاب الاندرويد والايفون المجانية 2022 .

نقدم لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم لعبة Junkyard builder والتي تعتبر وحدة من اروع العاب المحاكاة المتوفرة لهواتف الايفون والاندرويد حيث ان هذه اللعبة موجودة علي متجر جوجل بلاي واب ستور بشكل مجاني كما انها تمتلك احصائيات قوية جدا علي متجر جوجل بلاي بتقييم 4.6 مع عدد مرات تحميل باكثر من 100 الف عملية تحميل وهي من انتاج وتطوير شركة FreeMind Games ونقدمها لكم بحجم 97 ميجا من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الاندرويد والايفون المجانية 2022 .

قصة اللعبة .

Junkyard builder مبدئيا كدة عشان نستوعب قصة اللعبة عايز اقولك ان ترجمة اسم اللعبة هو متكون من كلمتين (جانك يعني خردة) وبيلدر (يعني باني او صانع) ومن هنا بقي بنبدء نستوعب قصة اللعبة والي هي عبارة عن محاولة انتاج حاجة من خلال الخردة وهنا بقي في اللعبة دي مطلوب مننا نعمل عربية من خلال الخردة وده بيتطلب انك تعدي علي كذا مهمة كدة الاول عشان توصل في النهاية انك تصنع العربية من خلال الخردة .

زي مقولنا من شوية انك عشان تصنع العربية لازم تعدي علي كام مهمة كدة في الاول المهمة الاولي هي تنضيف المكان اللي فيه الخردة واللي بالمناسبة حسب احداث القصة انت مالك او صاحب المكان ده وبعدين بتقدر انك تبيع شوية من الخردة اللي انت نضفتها وده علشان تجمع بعض الاموال وتستخدمها في تطوير المكان الي فيه الخردة وتشتري كمان بعض الادوات المهمة اللي هتسهل عليك تنظيف الخردة وتجميعها عشان تبيعها ويكون معاك فلوس كتير .

وهنا بقي بيظهر معانا في وسط الخردة العربية اللي احنا هنعملها اعادة تاهيل والي هي الهدف الاساسي من اللعبة وبتفضل بقي تجمع في الخردة وتشوف الاجزاء الناقصة للعربية وتركبها ليها وتشتري لون دهان عشان تلون العربية باللون اللي انت حابه .

بشكل عام يا صديقي اللعبة من اجمل العاب المهمات لانك بتلعب علي اكتر من نوع من المهمات زي انك تطور شخصيتك الاساسية نفسها وكمان تشتري الادوات الازمة لتسهيل عملك في الخردة اللي هي اكتر من نوع زي النفايات والوروق والبلاستيك كمان اللعبة حجمها صغير حوالي 100 ميجا ومن العاب الاوفلاين يعني تقدر تلعبها من غير انترنت ومتوفرة كمان للايفون والاندرويد .

روابط تحميل اللعبة .


لعبة Friends racing duo .

اسم اللعبةFriends racing duo
نوع اللعبةالعاب سباق
حجم اللعبة638 ميجا
الشركة المطورة للعبةSONNORI
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 6.0 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلايغير متوفر
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 100 الف عملية تحميل

صورة من داخل اللعبة .

تحميل افضل العاب الاندرويد والايفون المجانية 2022 .

نقدم لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون لعبة Friends racing duo والتي تعتبر واحدة من اقوي واروع العاب السباقات المتوفرة لهواتف الايفون والاندرويد حيث ان هذه االعبة متوفرة وبشكل مجاني علي متجر جوجل بلاي واب ستور وهي من انتاح وتطوير شركة SONNORI ونقدمها لكم بحجم 638 ميجا من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الاندرويد والايفون المجانية 2022 .

قصة اللعبة .

لعبة Friends racing duo اللي هي لعبة السباق الكورية الشهيرة وهي من الالعاب الكورية القليلة اللي موجود منها نسخة حلوبال لانك لو لاحظت يا صديقي ان كل الالعاب الكورية تقريبا متاحة للتحميل من دولة كوريا نفسها وعشان تحملها من المتجر بتحتاج في بي ان او بتضطر انك تحملها من رابط خارجي .

نرجع بقي لقصة اللعبة والي هي عبارة عن سباق سيارات كلاسيكي اللي هو اللي بيوصل الاول هو اللي بيفوز لكن طبعا اللعبة كورية ولازم تلاقي التتش الكوري فيها هنا بقي في مهارات لكل متسابق بيستخدمها عشان يحاول يكون في المركز الاول ويحقق الفوز هتقولي ايه الجديد تقريبا كل العاب السباق كدة لا الجديد هنا بقي هو السباق في الوضع الثنائي اللي بيكون متاح ليك استخدام اتنين من المستابقين يعني لو انت بتلعب بمتسابق وخلص كل مهاراته تقدر تبدل بالمتسابق التاني ينزل مكانه مباشرة ويكمل السباق وينفذ مهاراته لانه بيكون لسه نازل ومعاه مهاراته كاملة .

وانت بتلعب اللعبة دي هتحس كدة كانك بتلعب لعبة كراش سباق العربيات حجمها صغير وقريب من شكل العربيات الموجودة فيها حتي شكل المنحنيات والعراقيل الموجودة في الطريق شبيهة جدا للموجودة في لعبة كراش سباق كمان الصناديق اللي بتاخد منها صاروخ او قنبلة في كراش سباق موجود زيها هنا لكن هنا بقي الجيرافيك مميز جدا هتحس بواقعية كبيرة في اللعبة .

وكمان المميز هنا في اللعبة انك تقدر تلعبها علي الوضعين الاوفلاين ضد خصوم عاديين او اونلاين ضد اشخاص حقيقين لان اللعبة دي من الالعاب الاونلاين وحجمها حوالي 638 ميجا ومتوفرة للايفون والاندرويد .

روابط تحميل اللعبة .

فيديو مقترح من قناتنا علي اليوتيوب

بلغ عن رابط لا يعمل او مشكلة تواجهها

وبكدة يا اصدقائي نكون وصلنا لنهاية مقال بخصوص تحميل افضل العاب الاندرويد والايفون المجانية 2022 ، اذا واجهتك اي مشكلة يمكنك التواصل معنا عبر التعليقات .

مقالات مميزة أكيد هتعجبك .

تعليقات (0)

إغلاق
انضم الى قناه التلجرام
اشترك معنا نعم لا