ابحث في الموقع

تابعنا على جوجل نيوز

افضل العاب الاندرويد 2021 – احدث العاب الاندرويد .

افضل العاب الاندرويد 2021 – احدث العاب الاندرويد .

تابعنا على جوجل نيوز

قيم المقال

افضل العاب الاندرويد 2021 – احدث العاب الاندرويد هو عنوان مقالنا النهاردة واللي هنقدملكم من خلاله مجموعة متنوعة من اقوي واروع العاب الاندرويد الموجودة علي متجر جوجل بلاي فتابع معايا المقال ده يا صديقي لو انت مهتم بتحميل احدث العاب الاندرويد .

افضل العاب الاندرويد 2021 – احدث العاب الاندرويد .

طبعا من المعروف يا اصدقائي ان حسب احدث الاحصائيات وصل عدد التطبيقات علي متجر جوجل بلاي الي اكثر من 3 مليون تطبيق متوزعين بين الالعاب والتطبيقات وطبعا كلنا عارفين نظام متجر جوجل بلاي في تقسم التطبيقات والالعاب واللي هو نظام الفئات يعني مثلا الفئات الفرعية زي التطبيقات والالعاب وكل واحد منهم متقسمة الي عدة فئات فرعية .

علي سبيل المثال هنلاحظ فئة التطبيقات متقسمة الي فئات فرعية كتير جدا زي تطبيقات تسريع الهاتف وحمايته من الفيروسات او تطبيقات حماية الواي فاي او تطبيقات الفي بي ان وغيرها من مختلف التطبيقات ونفس الكلام مغ فئة الالعاب الرئيسية هي كمان متقسمة لعدة فئات فرعية زي العاب الالغاز والعاب المغامرات والعاب البنات وغيرهم من انواع الالعاب المختلفة .

اللعبة الاولي : Dead Effect 2‏ .

اسم اللعبة Dead Effect 2‏
نوع اللعبة العاب اكشن
حجم اللعبة1.62 جيجا
الشركة المطورة للعبة App Holdings
الاصدار الرسمي (من متجر جوجل بلاي)من متجر جوجل بلاي
التقييم علي متجر جوجل بلاي 4.4
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاي اكثر من 5 مليون عملية تحميل
افضل العاب الاندرويد 2021 - احدث العاب الاندرويد .

لعبة Dead Effect 2‏ والتي نقدمها لكم من خلال مقال اليوم افضل العاب الاندرويد 2021 – احدث العاب الاندرويد هي واحدة من اقوي واجمل العاب الاكشن الموجودة علي متجر تحميل تطبيقات والعاب الاندرويد “جوجل بلاي” حيث ان هذه اللعبة تمتلك تقييم بقيمة 4.4 مع عدد مرات تحميل تخطت حاجز الخمسة ملايين عملية تحميل واللعبة مش جديدة ولا حاجة هي من نزلت علي المتجر لاول مرة سنة 2015 .

تابعنا على جوجل نيوز

لكن الجديد بقي في التحديث الاخير اللي كان في بداية سنة 2019 واللي نقل اللعبة لمكانة تانية وزود عدد التحميلات فيها بشكل كبير وده لانه حل مشاكل كتير في الجيرافيك والصوت بتاع اللعبة يعني الحقيقة ان شركة App Holdings المنتجة والمطورة للعبة عملت شغل عالي جدا في اللعبة وده واضح طبعا من التقييم الكبير اللي اللعبة حصلت عليه في المتجر حاليا .

اما قصة اللعبة فهي من العاب اطلاق النار من منظور الشخص الاول وفي نفس الوقت من العاب الخيال العلمي يعني نقدر نقول انها لعبة بتجمع بين اكتر من فئة ده غير انك تقدر تلعبها كمان من غير انترنت ، واللعبة فيها متعة واثارة كبيرة مع اكتر من 40 نوع من الاسلحة المختلفة القابلة للتطوير وزيادة قوتها لكن خد بالك متخليش اطفال صغيرة تلعب اللعبة دي لانها مناسبة لسن 18 سنة او اكتر .

اللعبة الثانية : Standoff 2.

اسم اللعبة Standoff 2
نوع اللعبة العاب اكشن
حجم اللعبة1.2 جيجا
الشركة المطورة للعبة AXLEBOLT LTD
الاصدار الرسمي (من متجر جوجل بلاي)من متجر جوجل بلاي
التقييم علي متجر جوجل بلاي 4.6
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاي اكثر من 50 مليون عملية تحميل
افضل العاب الاندرويد 2021 - احدث العاب الاندرويد .

لعبة Standoff 2 التي نقدمها لكم من خلال مقال اليوم افضل العاب الاندرويد 2021 – احدث العاب الاندرويد هي واحدة من اجمل واقوي العاب الاكشن الموجودة علي متجر تحميل تطبيقات والعاب الاندرويد “جوجل بلاي” واللي اخيرا نزلها تحديث جديد بتاريخ 27/9 وده لان اللعبة قديمة شوية من 2017 ولكنها مكنش بينزلها اي تحديث وواضح ان في رضا كبير من مستخدمين اللعبة عن التحديث وده انعكس في التقييم بتاعها اللي وصل لـ 4.6 مع عدد مرات تحميل باكتر من 50 مليون عملية تحميل .

لعبة Standoff 2 التي نقدمها لكم من خلال مقال اليوم من انتاج وتطوير شركة AXLEBOLT LTD ونقدمها لكم يا اصدقائي بحجم 1.2 جيجا ، اما قصة اللعبة فهي شبيهة جدا للعبة كونتر سترايك الشرطة ضد المتمردين لكن المميز هنا بقي هو السكنات الجميلة المودودة علي الاسلحة والمسديات حاجة جميلة جدا بالذات مع جيرافيك اللعبة المميز جدا .

اللعبة الثالثة : Shadow of Death.

اسم اللعبة Shadow of Death
نوع اللعبة العاب اكشن
حجم اللعبة154 ميجا
الشركة المطورة للعبة Bravestars Games
الاصدار الرسمي (من متجر جوجل بلاي)من متجر جوجل بلاي
التقييم علي متجر جوجل بلاي 4.7
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاي اكثر من 10 مليون عملية تحميل
افضل العاب الاندرويد 2021 - احدث العاب الاندرويد .

لعبة Shadow of Death وتالتي نقدمها لكم من خلال مقال اليوم افضل العاب الاندرويد 2021 – احدث العاب الاندرويد بالاصدار المميز وباخر تحديثاته Shadow of Death: Darkness RPG – Fight Now‏ وده بسبب ان الاصدار ده بالتحديد نزله تحديث مميز جدا في شهر 9 وصل حجم اللعبة ل 154 ميجا لكن فق جدا في شعبية اللعبة اللي وصلت لاكتر من 10 مليون عملية تحميل مع تقييم 4.7 وده رقم مميز جدا بالنسبة لالعاب الاكشن .

اما قصة اللعبة بقي يااصدقائي فهي زي غالبية سلسة العاب Shadow of Death والي هي عبارة عن قتال بتقنية 2D ضد وحوش وهي قريبة جدا من اللعبة الشهيرة stick man باصداراتها المختلفة والي بتقابل فيها وحوش مختلفة متقسمين علي مجموعة من المراحل في نهاية كل مجموعة من المراحل بتقابل الزعيم الاسطوري اللي لازم تنتصر عليه عشان تنتقل للمجموعة الجديدة واللي هي متكونة هي كمان من عدة مراحل في نهايتها مرحلة الزعيم وهكذا .. طبعا مش محتاجين نتكلم عن الصوت في اللعبة والجيرافيك لانهم بجد حاجة عظمة جدا .

اللعبة الرابعة : War Machines .

اسم اللعبة War Machines
نوع اللعبة العاب اكشن
حجم اللعبة105 ميجا
الشركة المطورة للعبة Fun Games For Free
الاصدار الرسمي (من متجر جوجل بلاي)من متجر جوجل بلاي
التقييم علي متجر جوجل بلاي 4.1
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاي اكثر من 100 مليون عملية تحميل
افضل العاب الاندرويد 2021 - احدث العاب الاندرويد .

نقدم لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم افضل العاب الاندرويد 2021 – احدث العاب الاندرويد واحدة من اقوي العاب حروب الدبابات الاونلاين واللي عندها شعبية كبيرة جدا علي متجر جوجل بلاي صحيح اللعبة نزلت لاول مرة علي المتجر في 2016 واخر تحديث ليها كان من كام يوم في نهاية شهر 9 2021 الا انها وصلت عدد مرات تحميل باكثر من 100 مليون عملية تحميل مع تقييم 4.1 وطبعا ده حطها في مكانة مميزة جدا وهي انها اللعبة رقم 9 من ضمن العاب الحركة الاكثر تحقيقا للاربح .

اما قصة اللعبة يا اصدقائي فهي من العاب القتال الاونلاين باستخدام الدبابات بتنزل ضمن 8 الاعبين في خريطة واحدة وكل الاعبين ضد بعض حاول استغلال الفرصة واستهداف الدبابات اللي اضطربت مرة او مرتين عشان تتخلص منها بسرعة وتححسب ليك ومش محتاج اقولك تتجنب الفايت في مكان مفتوح لان ده بيخليك عرضة للضرب من اكتر من مكان حاول تاخد مكان كويس عشان تتمكن من المكسب .

اللعبة الخامسة : Sky Warriors .

اسم اللعبة Sky Warriors
نوع اللعبة العاب اكشن
حجم اللعبة115 ميجا
الشركة المطورة للعبة Wildlife Studios
الاصدار الرسمي (من متجر جوجل بلاي)من متجر جوجل بلاي
التقييم علي متجر جوجل بلاي 4.3
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاي اكثر من مليون عملية تحميل
افضل العاب الاندرويد 2021 - احدث العاب الاندرويد .

نقدم لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم افضل العاب الاندرويد 2021 – احدث العاب الاندرويد لعبة Sky Warriors والتي تعتبر واحدة من اقوي واجمل العاب حروب الطائرات الاونلاين الموجودة علي متجر تحميل تطبيقات والعاب الاندرويد “جوجل بلاي” حيث ان هذه اللعبة تمتلك احصائيات مميزة علي المتجر بتقييم 4.3 مع عدد مرات تحميل وصلت الي اكثر من مليون عملية تحميل وده علي الرغم من ان اللعبة جديدة اصلا علي المتجر ونزلت لاول مرة بتاريخ 6/10/2021 يعني يدوب من كام يوم بس وده بيوضح قد ايه اللعبة دي مميزة جدا وهتكون من اقوي الالعاب الموجودة علي المتجر في الفترة اللي جاية .

اما قصة اللعبة فهي شبيهة كدة لالعاب العالم الفتوح اللي الخريطة فيها كبيرة شوية لكن هنا القتال ضد الاعبين حقيقين عدد الطيارات المتنافسة كبير كمان لازم تركز علي الرادار عشان تقدر تكشف مكان خصومك او تهرب لمكان افضل لو دخلت في مواجهة مع اكتر من طيارة .

فيديو مقترح من قناتنا علي اليوتيوب

بلغ عن رابط لا يعمل او مشكلة تواجهها

وبكدة يا اصدقائي نكون وصلنا لنهاية مقال اليوم بخصوص افضل العاب الاندرويد 2021 – احدث العاب الاندرويد ، اذا واجهتك اي مشكلة يمكنك التواصل معنا عبر التعليقات .

مقالات مميزة أكيد هتعجبك .

تابعنا على جوجل نيوز

تعليقات (0)

اترك رد

إغلاق
انضم الى قناه التلجرام
اشترك معنا نعم لا