ابحث في الموقع

تابعنا على جوجل نيوز

تحميل افضل العاب المحاكاة للاندرويد 2022 .

تحميل افضل العاب المحاكاة للاندرويد 2022 .
قيم المقال

تحميل افضل العاب المحاكاة للاندرويد 2022 هو عنوان مقالنا لهذا اليوم واللي هنقدملكم من خلاله مجموعة متنوعة ومتميزة من اروع واقوي العاب الاندرويد الايفون حيث ان غالبية التي سوف نقدمها لكم اليوم متوفرة علي متجر جوجل بلاي واب ستور فتابعوا معنا يا اصدقائي هذا المقال للنهاية .

تحميل افضل العاب المحاكاة للاندرويد 2022 .

اللعبة الاولي : Into The Darkness .

اسم اللعبةInto The Darkness
نوع اللعبةالعاب رعب
حجم اللعبة30 ميجا
الشركة المطورة للعبةEarth Devs
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 4.1 او احدث
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.4
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 5 الاف عملية تحميل
تحميل افضل العاب المحاكاة للاندرويد 2022 .

نقدم لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم اللعبة الرائعة والمتميزة Into The Darkness والتي تعتبر واحدة من اقوي وافضل العاب الرعب الموجودة علي متجر جوجل بلاي حيث ان هذه اللعبة تمتلك تقييم 4.4 مع عدد مرات تحميل باكثر من 5 الاف عملية تحميل كما انها من انتاج وتطوير شركة Earth Devs ونقدمها لكم بحجم 30 ميجا فقط من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب المحاكاة للاندرويد 2022 .

لعبة Into The Darkness هي واحدة من اجمل العاب الرعب والاثارة وقصة اللعبة بتبدء بخطف ابن الشخصية الاساسية في اللعبة وبتبدء الاحداث الفعلية وانت بتدور على ابنك المخطوف منك داخل قلعة كبيرة مليانة بالرعب والخوف ومسكونة بالاشباح .

فلازم علشان توصل لابنك المخطوف انك تدور على طرق لفك الالغاز الى هتقابلك وهتقابلك اشباح مخيفة هتحاول تشتت انتباهك فلازم تركز على هدفك الى هو انك تحرر ابنك من الخطف .

هتقابل فى القلعة دى اصوات مخيفة وموسيقى مرعبة كل حاجة حواليك بترعب وتخوف فالزم وسط الرعب والاشباح الى بتطاردك انك تجمع الادلة والمعلومات الى هتساعدك فى معرفة مكان ابنك ومتنساش ان فى الغاز لازم تحلها عشان تساعدك في الوصول لمكان ابنك .

اللعبة الثانية : World of demons .

اسم اللعبةWorld of demons
نوع اللعبةالعاب اكشن
حجم اللعبة3 جيجا
الشركة المطورة للعبةPLATINUMGAMES INC.
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر اب ستور
متطلبات التشغيلios 13
التقييم علي متجر جوجل بلايغير متوفر
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلايغير متوفر
تحميل افضل العاب المحاكاة للاندرويد 2022 .

نقدم لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم اللعبة الرائعة والمتميزة World of demons والتي تعتبر واحدة من اقوي وافضل العاب الاكشن الموجودة علي متجر جوجل اب ستور كما انها من انتاج وتطوير شركة Earth Devs ونقدمها لكم بحجم 3 جيجا من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب المحاكاة للاندرويد 2022 .

لعبة World of demons لعبة من العاب الاكشن الجديدة وهي متوفرة حاليا للايفون بس ولسه مافيش منها اصدار للاندرويد وقصة اللعبة بتتكلم عن احداث تاريخية في اليابان وبتتكلم عن الحرب بين محاربي الساموراي ووحوش اليوكاي وهي عبارة عن محاولة من شاب من مقاتلي الساموراي قتل الملك (اوني) والساموراي هما عبارة عن مجموعة متميزة جدا في فنون القتال وبالذات القتال بالسيف .

وطبعا حسب احداث القصة ان محاولة الساموراي لقتل الملك اوني بسبب ان هو اللي افسد العلاقة بين الساموراي ووحوش اليوكاي وهي وحوش قوية جدا وخارقة للطبيعة وبالتالي من خلال قتالك في اللعبة ضد وحوش اليوكاي بتقدر انك بعد متنتصر عليهم انك تجندهم معاك ويشاركوا في حربك علي الملك اوني وقتله .

اما بخصوص الجيارفيك والانيمشن فزي مانت شايف كدة حاجة وهمية بجد الجيرافيك مميز جدا كانك بتتفرج علي فيلم كارتون وده المتوقع يعني من لعبة حجمها 3 جيجا وكمان نظام التحكم في اللعبة سهل وبسيط جدا سواء للضرب العادي او ضرب المهارات .

اللعبة الثالثة : One Escape .

اسم اللعبةOne Escape
نوع اللعبةالعاب مغامرات
حجم اللعبة15 ميجا
الشركة المطورة للعبةCrescent Moon Games
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 5.1 او احدث
التقييم علي متجر جوجل بلايبلا تقييم
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 100 عملية تحميل
تحميل افضل العاب المحاكاة للاندرويد 2022 .

نقدم لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم اللعبة الرائعة والمتميزة One Escapeوالتي تعتبر واحدة من اقوي وافضل العاب المغامرات الموجودة علي متجر جوجل بلاي واب ستور كما انها من انتاج وتطوير شركة Crescent Moon Games ونقدمها لكم بحجم 15ميجا فقط من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب المحاكاة للاندرويد 2022 .

لعبة One Escape واحدة من اجمل الالعاب الخفيفة وهي من العاب المغامرات وبتبدء احداث القصة بمحاولة تلاتة من الاصدقاء انهم يسرقوا بنك ولكنهم بيتفاجئوا بوجود الشرطة وبيتقبض عليهم ويدخلوا السجن ومن هنا بقي بتبدء احداث القصة وهي محاولة الهروب من السجن .

كدة فهمنا قصة اللعبة والهدف الاساسي من اللعبة اللي هو محاولة الهروب من السجن وده بيتم عن طريق 60 مستوي مختلف لازم تعديهم كلهم عشان تقدر انك تهرب من السجن انت واصدقائك .

اللعبة من الالعاب ثنائية الابعاد 2d والجيرافيك فيها مش احسن حاجة وده طبعا شئ متوقع من لعبة حجمها 15 ميجا يعني مساحتها تقريبا قد صورتين او تلاتة مصورهم بموبايلك وده اللي بخليني استغرب ازاي لعبة زي مدفوعة مقابل حوالي 3 دولار او 46 جنيه مصري ولكن هنوفر رابط مجاني لتحميل اللعبة .

فيديو مقترح من قناتنا علي اليوتيوب .

بلغ عن رابط لا يعمل او مشكلة تواجهها .

وبكدة يا اصدقائي نكون وصلنا لنهاية مقال بخصوص تحميل افضل العاب المحاكاة للاندرويد 2022 ، اذا واجهتك اي مشكلة يمكنك التواصل معنا عبر التعليقات .

مقالات مميزة أكيد هتعجبك .

تعليقات (0)

إغلاق
انضم الى قناه التلجرام
اشترك معنا نعم لا