ابحث في الموقع

تابعنا على جوجل نيوز

تحميل اقوى وافضل 5 العاب multiplayer للاندرويد بدون نت .

تحميل اقوى وافضل 5 العاب multiplayer للاندرويد بدون نت .

تابعنا على جوجل نيوز

4.5/5 - (2 صوتين)

يسعدني ان اقدم لكم من خلال مقال اليوم افضل 5 العاب multiplayer للاندرويد بدون نت مجموعة من اقوي واجمل العاب تعدد الاعبين الموجودة علي متجر تحميل تطبيقات والعاب الاندرويد “جوجل بلاي” واللي بيميز الالعاب دي انك تقدر تلعبها سواء بشكل فردي ضد البوتات او انك تلعبهم مع اصدقائك وبدون نت كمان من خلال نقطة اتصال الواي فاي فلو انت يا صديقي من عشاق العاب multiplayer للاندرويد بدون نت فانا متاكد جدا ان المقال ده هيعجبك فتابع معانا للنهاية.

إذا كنت من محبي الألعاب المتعددة اللاعبين على هواتف الأندرويد وتفضل اللعب دون الحاجة إلى اتصال بالإنترنت، فإليك أفضل خمسة ألعاب تلبي احتياجاتك.

افضل 5 العاب multiplayer للاندرويد بدون نت.

في كتير من الاوقات بتتجمع انت واصحابك في مكان واحد سواء في الدراسة او في العمل او حتي ممكن تتجمعوا في مواصلات وعايزين تسلوا وقتكوا وتستمتعوا بيه وده ممكن يحصل من خلال المشاركة مع بعض في لعبة واحدة وبدون انترنت حاجة كدة شبيهة بالعاب الشبكات زمان زي كونتر سترايك او ميدل او حتي الاقدم منهم لعبة ريد اليرت باصداراتها المختلفة وعشان كدة احنا من خلال مقال اليوم افضل 5 العاب multiplayer للاندرويد بدون نت هنقدملك يا صديقي مجموعة متنوعة من افضل العاب الاندرويد اللي ممكن تلعبهم مع اصحابك بدون انترنت .

تابعنا على جوجل نيوز

إنّ الالعاب المتعددة اللاعبين تعتبر تجربة ممتعة ومثيرة على الهواتف الذكية. وفيما يتعلق بمنصة الأندرويد، يوجد العديد من الألعاب المتعددة اللاعبين المثيرة التي يمكن لعبها بدون اتصال بالإنترنت. وتشمل أفضل 5 ألعاب متعددة اللاعبين للأندرويد بدون انترنت ما يلي:

1. لعبة BombSquad‏ .

افضل 5 العاب multiplayer للاندرويد بدون نت .

واحدة من اجمل العاب المغامرات اللي ممكن تحملها علي موبايلك لكن اللي بيميز اللعبة دي انها خفيفة وممكن تشتغل علي اضعف الاجهزة الموجودة حاليا والاجمل بقي ان حجمها صغير اقل من 100 ميجا وبتشتغل علي اندرويد 5.0 او احدث طبعا وكلما كانت الموبايل اقوي كلما كانت اللعبة افضل في الاداء والسلاسة .

لعبة BombSquad‏ من انتاج وتطوير شركة Eric Froemling ومقيمة علي المتجر للاشخاص اكبر من 12 سنة وده عشان كرة اللعبة اللي هي عبارة عن محاولة ايذاء الغير بالاضافة الي ان اللعبة بتمتلك احصائيات مميزة جدا علي متجر جوجل بلاي بتقييم 4.5 مع عدد مرات تحميل تخطت حاجز العشرة مليون عملية تحميل .

الميزة الاهم في اللعبة هي امكانية مشاركة اللعب مع اصدقائك بدون توفر انترنت وده عن طريق نقطة الاتصال وتقدر تلعب مع 7 من اصدقائك في مباراة واحدة ولازم تكون حريص وسريع البديهة عشان تقدر انك تنتصر علي اصدقائك وتكون الناجي الوحيد من بينهم .


2. لعبة Stickman Party .

افضل 5 العاب multiplayer للاندرويد بدون نت .

لعبة Stickman Party واللي هي اساسا عبارة عن مجموعة من الالعاب لكن بنفس الفكرة اللي هي التنافس بين 4 سواء كان في سباق السيارات او قتال الدبابات او لعبة الهروب من السهام واللعبة تقدر تحملها لاخوك الصغير او ابنك لانها مقيمة علي متجر جوجل بلاي للاشخاص اصحاب السبع سنوات .

اللعبة حجمها حوالي 55 ميجا وهي من انتاح وتطوير شركة Playmax Game Studio وعندها احصائيات كويسة جدا رغم انها من انتاج سنة 2019 الا انها قدرت تعمل احصائيات مميزة بتقييم 4.4 مع عدد مرات تحميل تخطت حاجز المئة مليون عملية تحمل ، والمميز بقي في اللعبة انك تقدر تلعبها مع اصحابك بدون انترنت من خلال الشبكة المحلية عن طريق نقطة الاتصال .


3. لعبة Crash of Cars‏ .

افضل 5 العاب multiplayer للاندرويد بدون نت .

لعبة Crash of Cars‏ واحدة من اجمل العاب السيارات الموجودة علي متجر جوجل بلاي وهي قديمة شوية نزلت لاول مرة علي متجر جوجل بلاي بتاريخ 22/3/2017 لكن فعلا اللعبة قدرت تثبت نفسها وحققت احصائيات كويسة جدا بتقييم 4.3 مع عدد مرات تحميل وصلت لاكتر من 10 مليون .

اللعبة مناسبة جدا للاطفال ومافيش فيها اي مشاهد عنف لدرجة ان جوجل بلاي مقيمها علي انها مناسبة للاطفال اصحاب الثلاث سنوات واللعبة فيها مميزات كتير تخليك تجربها فيها مثلا 8 خرائط مختلفة مع اكتر من 70 سيارة بالاضافة الي اكتر من 30 سكن تقدر تغير بيهم شكل السيارات بس اجمل ما في اللعبة هو امكانية لعبها مع اصدقائك عن طريق نقطة الاتصال وبدون انترنت .

اللعبة من انتاج وتطوير شركة Not Doppler ونقدمها لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم افضل 5 العاب multiplayer للاندرويد بدون نت بحجم 169 ميجا باخر اصداراتها من علي متجر جوجل بلاي .


4. لعبة Ludo King™‏ .

افضل 5 العاب multiplayer للاندرويد بدون نت .

طبعا مش هينفع خالص نتكلم عن العاب متعددة الاعبين بدون انترنت من غير منذكر لعبة لودو كنج واللي قدرت تثبت نفسها في وقت قصير جدا وتحتل المركز الثالث علي متجر جوجل بلاي ضمن اهم التطبيقات المجانية وتقريبا مافيش حد مجربش اللعبة دي او علي الاقل شاف حد من اصدقائها بيلعبها .

منصة اللعبة نفسها فيها اكتر من لعبة زي لعبة النرد الشهيرة بالاضافة الي لعبة السلم والثعبان وغيرها من الالعاب المختلفة ، واللعبة من انتاج وتطوير شركة Gametion ونقدمها لكم من خلال مقال اليوم بحجم حوالي 56 ميجا وكمان اللعبة تقدر تلعبها مع اصدقائك عن طريق الشبكة المحلية من خلال نقطة الاتصال من خلال مقال اليوم افضل 5 العاب multiplayer للاندرويد بدون نت .


5. لعبة Mini Militia – Doodle Army 2 .

افضل 5 العاب multiplayer للاندرويد بدون نت .

لعبة Mini Militia – Doodle Army 2 واحدة من اجمل الالعاب القتالية اللي بتعتمد علي وضع الباتل رويال وده لانك عشان تكسب لازم تفضل اخر واحد علي قيد الحياة واللعبة ليها شعبية كبير جدا ومن اكبر اسباب شهرتها هي امكانية لعبها عبر الشبكة المحلية عن طريق نقطة الاتصال من خلال مقال اليوم افضل 5 العاب multiplayer للاندرويد بدون نت .

اللعبة فيها اكتر من 20 خريطة تقدر تلعب فيهم سواء في الوضع الفردي ضد البوتات او حتي في وضع الشبكة المحلية ، وهي من انتاج وتطوير شركة Miniclip.com ونقدمها لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم افضل 5 العاب multiplayer للاندرويد بدون نت بحجم 40 ميجا كمان ان اللعبة لديها شعبية كبير جدا علي متجر جوجل بلاي بتقييم وصل الي 4.1 مع عدد مرات تحميل وصل الي اكثر من 100 مليون .

تابعنا على جوجل نيوز

تعليقات (0)

اترك رد

إغلاق
انضم الى قناه التلجرام
اشترك معنا نعم لا