ابحث في الموقع

تابعنا على جوجل نيوز

تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون #3

تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون #3
قيم المقال

تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون هو عنوان مقالنا لهذا اليوم واللي بنقدملكم من خلاله مجموعة متنوعة من اروع واقوي الالعاب الموجودة علي متجر جوجل بلاي واب ستور وده لان غالبية الالعاب اللي هندمها لحضراتكم من خلال مقال اليوم متوفرة لهواتف الاندرويد والايفون معا فتابعوا معنا هذا المقال حتي النهاية .

تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون .

اللعبة الاولي : Star stable online

اسم اللعبةStar stable online
نوع اللعبةالعاب خيول
حجم اللعبة2 جيجا
الشركة المطورة للعبةStar Stable Entertainment AB
الاصدار الرسمي للعبةمن اب ستور
متطلبات التشغيلios 13 او احدث
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.0
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلايغير متوفر
تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون

اللعبة الاولي التي نقدمها لكم من خلال مقال اليوم هي لعبة Star stable online والتي تعتبر واحدة من اقوي العاب الخيول الموجودة علي اب ستور حيث ان هذه اللعبة متوفرة لهواتف الايفون فقط وهي من انتاج وتطوير شركة Star Stable Entertainment AB ونقدمها لكم بحجم 178ميجا من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون .

لعبة Star stable online واحدة من اجمل العاب الخيل اللي ممكن تلعبها علي موبايلك لكن للاسف اللعبة متوفرة بس لاجهزة الايفون وغير متاحة للاندرويد بس الجميل بقي والمميز في اللعبة دي انها من الالعاب الاونلاين اللي تقدر تقابل فيها اشخاص حقيقين وتتنافس معاهم .

كمان تقدر تدعو اصدقائك وتلعبوا مع بعض اما بقي اللعبة نفسها فبتقدر من خلالها انشاء الشخصية الخاصة بيك وتجهز الخيول اللي هتلعب بيها المهمات او التحديات اللي هتواجهك في اللعبة او حتي التنافس ضد اصدقائك او الاعبين حقيقين من الموجودين في اللعبة كمان اللعبة زي منتا شايف كدة الجيرافيك بتاعها مميز جدا فلو انت واحد من عشاق الخيل وبتدور علي لعبة خيل فانا متاكد ان اللعبة دي هتكون اختيارك الاول .

اللعبة الثانية : Huntdown

اسم اللعبةHuntdown
نوع اللعبةالعاب قتال
حجم اللعبة398 ميجا
الشركة المطورة للعبةCoffee Stain Publishing
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 4.4 او احدث
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.5
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 50 الف عملية تحميل
تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون

اللعبة الثانية التي نقدمها لكم من خلال مقال اليوم هي لعبة Huntdown والتي تعتبر واحدة من اقوي العاب القتال الموجودة علي متجر جوجل بلاي و اب ستور حيث ان هذه اللعبة متوفرة لهواتف الايفون والاندرويد وهي من انتاج وتطوير شركةCoffee Stain Publishing ونقدمها لكم بحجم 398 ميجا من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون .

لعبة Huntdown ودي بقي حاجة كدة من الالعاب الكلاسيكية التو دي 2D بتاعة زمان فكرتني بالعاب الاتاري القديمة زي كونترا 1 و 2 فتخيل بقي لعبة بنفس الفكرة مع امكانيات التطور التقني الموجودة حاليا .. اللعبة فكرتها قريبة بالعاب كلاسيكية كتير زي كونتار مثلا او ميتال سلج لعبة البلايستيشن ون واللي كانت مشهورة باسم حرب الخليج .

اما قصة اللعبة فهي عبارة عن ضد خصوم مختلفين متقسمين علي عدة مراحل في نهاية كل مرحلة بتقابل وحش اسطوري مختلف عن اللي قبله باستخدام اقوي الاسلحة الرشاشة او القذائف او حتي سلاح السكينة الطائة اللي بترميه علي الخصم يقتله ويرجعلك مرة تانية مجاني فلو انت يا صديقي من محبين العاب الحروب ثنائية الابعاد فاكيد مش هتلاقي لعبة احسن من دي .

اللعبة الثالثة : Ultimate truck simulator

اسم اللعبةUltimate truck simulator
نوع اللعبةالعاب محاكاة
حجم اللعبة148 ميجا
الشركة المطورة للعبةCoffee Stain Publishing
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 5.0 او احدث
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.0
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 500 الف عملية تحميل
تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون

اللعبة الثالثة التي نقدمها لكم من خلال مقال اليوم هي لعبة Ultimate truck simulator والتي تعتبر واحدة من اقوي العاب المحاكاة الموجودة علي متجر جوجل بلاي وهي من انتاج وتطوير شركة Sir Studios ونقدمها لكم بحجم 148 ميجا من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون .

لعبة Ultimate truck simulator لعبة من العاب محاكاة قيادة السيارات وهي من العاب العالم المتفوح اللي متوفر فيها واحدة من اكبر الخرائط والي هتحس من حجمها الكبير ان هي بلا نهاية واللي هتقدر من خلالها اخنبار مهاراتك في القيادة لانك هتتنقل من المدن الي الصحاري وغيرها من الاماكن الصعبة اللي هترفع من مستواك في القيادة .

الغريب بقي ان حجم اللعبة صغير جدا 148 ميجا فقط لكن فيها رسومات جميلة جدا ومميزة سواء للبيئة المحيطة بيك من صحراء او مدن او حتي السيارات نفسها سواء من الداخل او من الخارج وبتقدملك تجربة مميزة جدا للعبة محاكاة سيارات ثري دي 3D .

فيديو مقترح من قناتنا علي اليوتيوب

بلغ عن رابط لا يعمل او مشكلة تواجهها

وبكدة يا اصدقائي نكون وصلنا لنهاية مقال بخصوص تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون ، اذا واجهتك اي مشكلة يمكنك التواصل معنا عبر التعليقات .

مقالات مميزة أكيد هتعجبك .

تعليقات (0)

إغلاق
انضم الى قناه التلجرام
اشترك معنا نعم لا