ابحث في الموقع

تابعنا على جوجل نيوز

تحميل افضل 10 العاب اوفلاين (بدون انترنت) للاندرويد والايفون 2024 .

قيم المقال

تحميل افضل 10 العاب اوفلاين (بدون انترنت) للاندرويد والايفون 2024 هو عنوان مقالنا لهذا ليوم واللي هنقدملكم من خلاله مجموعة متنوعة من افضل العاب الاندرويد والايفون الاوفلاين والتي لا تشترط وجود انترنت فتابعوا معنا هذا المقال للنهاية .

تحميل افضل 10 العاب اوفلاين (بدون انترنت) للاندرويد والايفون 2024 .

https://www.youtube.com/watch?v=qZ-L1oVHt64

اللعبة الاولي : Titan glory

اسم اللعبةTitan Glory‏
نوع اللعبةالعاب اكشن
حجم اللعبة1.1 جيجا
الشركة المطورة للعبةAtypical Games
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 6.0 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلايغير متوفر
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 50 عملية تحميل
تحميل افضل 10 العاب اوفلاين (بدون انترنت) للاندرويد والايفون 2022 .

اللعبة الاولي في مقال اليوم هي لعبة Titan Glory‏ والتي تعتبر واحدة من اجمل العاب الحركة الموجودة علي متجر جوجل بلاي حيث ان هذه اللعبة من انتاج وتطوير شركة Atypical Games وهي بحجم 1.1 جيجا كما انها تعمل علي هواتف باصدار اندرويد 6.0 او احدث وطبعا كلما كان هاتفك قوي كلما كانت اللعبة اكثر سلاسة وافضل اداء .

لعبة Titan Glory‏ واحدة من اجمل العاب الخيال العلمي وهي من ضمن العاب القتال اللي اخيرا تم اصدارها لهواتف الاندرويد لان اللعبة دي كانت متاحة فقط للايفون ومكنش في منها نسخة للاندرويد ولسه اللعبة نازلة علي متجر جوجل بلاي بتاريخ 24 اغسطس .

زي مقولنا اللعبة من ضمن العاب الخيال العلمي وهي عبارة عن اوضاع متعددة للقتال وعلي الرغم من ان اللعبة من العاب الاوفلاين الا ان فيها اوضاع كتير مختلفة تقدر تجربهم من خلال 6 خرائط مختلفة تقدر تقاتل فيهم ضد خصومك واعدائك من الروبوتات باستخدام مجموعة متنوعة من مختلف الاسلحة والاليات .

من الحاجات الجميلة في اللعبة انك بعد متتطور وتشارك في المباريات والبطولات علي نظام الاوفلاين وتحس انك وصلت مستوي كويس في اللعبة تقدر بعد كدة تشارك في الجزء الاونلاين من اللعبة ضد لاعبين حقيقين وده عبر وضع المباريات المتفجرة الي بتشارك فيها ضد 12 لاعب حقيقي .

المميز في اللعبة هو الجيارفيك بتاعها وده يعني حاجة طبيعية بالنسبة لحجم اللعبة الكبير نسبيا لازم لعبة معدية الواحد جيجا تكون الجيرافيك بتاعها كويس لكن مشكلة اللعبة هي انها مدفوعة مقابل حوالي 80 جنيه او 5 دولار لكن احنا هنوفر رابط بديل لتحميل اللعبة مجانا


اللعبة الثانية : Smashy road wanted 2

اسم اللعبةSmashy road wanted 2
نوع اللعبةالعاب اكشن
حجم اللعبة87 ميجا
الشركة المطورة للعبةBearbit Studios B.V.
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 4.4 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.2
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 5 مليون عملية تحميل
تحميل افضل 10 العاب اوفلاين (بدون انترنت) للاندرويد والايفون 2022 .

اللعبة الثانية في مقال اليوم تحميل افضل 10 العاب اوفلاين (بدون انترنت) للاندرويد والايفون 2024 هي لعبة Smashy road wanted 2 والتي تعتبر واحدة من اجمل العاب الحركة الموجودة علي متجر جوجل بلاي واب ستور حيث ان هذه اللعبة متوفرة لهواتف الايفون والاندرويد وهي من انتاج وتطوير شركة Bearbit Studios B.V. وهي بحجم 87 ميجا كما انها تعمل علي هواتف باصدار اندرويد 4.4 او احدث.

لعبة Smashy road wanted 2 ودي لعبة من العاب الاركيد وقصة اللعبة بتدور احداثها حولين شخص خارج علي القانون وهدفك في اللعبة هو الهروب من مطاردة الشرطة لاطول فترة ممكنة ده طبعا بالاضافة الي بعض المهمات اللي ممكن تعملها في اللعبة .

اللعبة رغم صغر حجمها اللي هو حوالي 90 ميجا الا انها متوفر فيها اكثر من 30 مركبة مختلفة تقدر تستخدمهم في هروبك من مطاردات الشرطة والابتعاد عن الكمائن اللي الشرطة بتعملهالك في الطرق اللي بتمشي عليها واللي لازم تاخد بالك منها كويس جدا هي وباقي العقبات في الطريق لانها في بعض الاحيان بتظهرلك بشكل مفاجئ وانت قريب جدا منها .


اللعبة الثالثة : Starlit Kart Racing .

اسم اللعبةStarlit Kart Racing
نوع اللعبةالعاب سباق
حجم اللعبة203 ميجا
الشركة المطورة للعبةRockhead Games
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 6.0 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.1
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 10 الاف عملية تحميل
تحميل افضل 10 العاب اوفلاين (بدون انترنت) للاندرويد والايفون 2022 .

اللعبة الثالثة في مقال اليوم هي لعبة Starlit Kart Racing والتي تعتبر واحدة من اجمل العاب الحركة الموجودة علي متجر جوجل بلاي واب ستور حيث ان هذه اللعبة متوفرة لهواتف الايفون والاندرويد وهي من انتاج وتطوير شركة Rockhead Games وهي بحجم 203 ميجا كما انها تعمل علي هواتف باصدار اندرويد 4.4 او احدث كمان ان اللعبة تمتلك احصائيات مميزة علي متجر جوجل بلاي تبقييم 4.1 مع عدد مرات تحميل باكثر من 10 الاف عملية تحميل .

لعبة Starlit Kart Racing ودي بقي نقدر نقول عليها النسخة الاقرب للعبة سباق البلايستيشن 1 كراش سباق والي في تطابق كبير جدا بينهم من نفس فكرة السباق والصناديق اللي عليها علامة استفهام حتي الجيرافيك واسلوب اللعبة نفسه فيه مش تشابه لا ده تطابق بين اللعبتين حتي في ابسط الحاجات زي مثلا ترتيب المستابقين اثناء السباق بيظهر اعلي الشاشة وبتتغير اماكنهم كل متتغير مراكزهم انثاء السباق ودي برضه مسروقة من فكرة كراش سباق.

الهدف الاساسي من اللعبة هو محاول التفوق علي كل المستابقين والوصول اولا الي خط النهاية قبل اي حد بس لازم تاخد بالك من العقبات اثناء السباق لانك مش هتنافس خصومك من السيارات المختلفة بس لا انت هتواجه عقبات علي ارضية ساحة السباق زي الطين او الطوب الكبير اللي بيقابلك عكس اتجاهك ويظهرلك فجئة ويصطدم بيك ويعطلك .


اللعبة الرابعة : Velocity Rush .

اسم اللعبةVelocity Rush
نوع اللعبةالعاب اكشن
حجم اللعبة37 ميجا
الشركة المطورة للعبةWill_Dev
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 4.3 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.7
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 10 الاف عملية تحميل
تحميل افضل 10 العاب اوفلاين (بدون انترنت) للاندرويد والايفون 2022 .

اللعبة الرابعة في مقال اليوم تحميل افضل 10 العاب اوفلاين (بدون انترنت) للاندرويد والايفون 2024 هي لعبة Velocity Rush والتي تعتبر واحدة من اجمل العاب الحركة الموجودة علي متجر جوجل بلاي وهي من انتاج وتطوير شركة Will_Dev وهي بحجم 203 ميجا كما انها تعمل علي هواتف باصدار اندرويد 4.3 او احدث كمان ان اللعبة تمتلك احصائيات مميزة علي متجر جوجل بلاي تبقييم 4.7 مع عدد مرات تحميل باكثر من 10 الاف عملية تحميل .

لو انت واحد من عشاق العاب الباركور والحركات البهلوانية اللي بيطير في الجو ويعمل مهارات شكلها حلو فاكيد اللعبة دي هتعجبك لان لعبة Velocity rush واحدة من اجمل العاب الباركور الخفيفة حجمها حوالي 47 ميجا وكمان بتشتغل من غير انترنت وتقدر تلعبها من خلال 15 مستوي ضد 17 من الزعماء والخصوم اللي لازم تتخلص منهم وتنتصر عليهم .

وطبعا لانها من العاب الباركور فاكيد اللعبة معتمدة علي والجري بسرعة كبيرة والقفز والتسلق والتزحلق وطبعا استخدام مهارات زي اللكم بالايدي او الركل بالارجل من وضع الطيران .


اللعبة الخامسة : Sniper Mission .

اسم اللعبةSniper Mission
نوع اللعبةالعاب اكشن
حجم اللعبة89 ميجا
الشركة المطورة للعبةJoyMore Inc
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 4.1 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.4
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 500 الف عملية تحميل
تحميل افضل 10 العاب اوفلاين (بدون انترنت) للاندرويد والايفون 2022 .

اللعبة الخامسة في مقال اليوم هي لعبة Sniper Mission والتي تعتبر واحدة من اجمل العاب الحركة الموجودة علي متجر جوجل بلاي وهي من انتاج وتطوير شركة JoyMore Inc وهي بحجم 89 ميجا كما انها تعمل علي هواتف باصدار اندرويد 4.1 او احدث كمان ان اللعبة تمتلك احصائيات مميزة علي متجر جوجل بلاي تبقييم 4.4 مع عدد مرات تحميل باكثر من 500 الف عملية تحميل .

لعبة Sniper Mission من العاب القنص المميزة واللعبة عبارة عن مهمات بتحددلك هدف معين لازم تصوب عليه بمنتهي الدقة عشان تقدر تقتله وتنهي المهمة في الغالب بتحتاج طلقة واحدة لانهاء المهمة بالذات لو كانت المهمة عبارة عن التخلص من خصم واحد .

اللعبة جميلة ومسلية وطريقة التحكم فيها بسيطة جدا وسهلة وزي غالبية العاب القنص بتفتح السكوب وتقدر تزود او تقلل مسافة السكوب وبتقنص علي الخصم وتضربه وبكدة تكون انجزت المهمة او انجزت منها لو فيها اكتر من خصم ومن الحاجات الجميلة في اللعبة دي هو السلوموشن اللي بيحصل وانت بتصوب علي اخر خصم في المهمة وشكل الطلقة وهي رايحة عليك بيديك تجربة جميلة متاكد جدا انها هتعجبك .


اللعبة السادسة : Rise of Steel‏ .

اسم اللعبةRise of Steel‏
نوع اللعبةالعاب اكشن
حجم اللعبة86 ميجا
الشركة المطورة للعبةNaxeex Robots
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 4.1 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.1
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 10مليون عملية تحميل
تحميل افضل 10 العاب اوفلاين (بدون انترنت) للاندرويد والايفون 2022 .

اللعبة السادسة في مقال اليوم هي لعبة Rise of Steel‏ والتي تعتبر واحدة من اجمل العاب الحركة الموجودة علي متجر جوجل بلاي وهي من انتاج وتطوير شركة Naxeex Robots وهي بحجم 86 ميجا كما انها تعمل علي هواتف باصدار اندرويد 4.1 او احدث كمان ان اللعبة تمتلك احصائيات مميزة علي متجر جوجل بلاي تبقييم 4.1 مع عدد مرات تحميل باكثر من 10مليون عملية تحميل .

لعبة Rise of steel من العاب العالم المفتوح واللي بتقدر تلعبها من خلال منظور الشخص الثالث وعلي الرغم من حجمها الصغير الي عبارة عن 86 ميجا الا انها بتقدم جيرافيك مميز مع نظام تحكم سهل وبسيط تقدر تتحكم من خلاله في اللعبة بسهولة من خلال الازرار الموجودة بشكل منظم سواء للتحكم في الالة الحربية اللي بتستخدمها زي الطيارة مثلا او للتصويب بالشخصية بتاعتك .

وقصة اللعبة مثيرة شوية بتتكلم عن بعض قطع الخردة الي كانت مهملة ومرمية في الجبال لمئات السنين واللي فجئة بيكون لديها القدرة علي التحول الي اليات مختلفة زي السيارات مثلا وبعدين التحول الي روبوت محارب فهل هتنضم لباقي الروبوتات ضد البشر ولا هتكون مساعد للبشر ضد الروبوتات ؟


اللعبة السابعة : Door kicker.

اسم اللعبةDoor kicker
نوع اللعبةالعاب اكشن
حجم اللعبة58 ميجا
الشركة المطورة للعبةKillHouse Games
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 4.1 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.0
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 100 الف عملية تحميل
تحميل افضل 10 العاب اوفلاين (بدون انترنت) للاندرويد والايفون 2022 .

اللعبة السابعة في مقال اليوم تحميل افضل 10 العاب اوفلاين (بدون انترنت) للاندرويد والايفون 2024 هي لعبة Door kicker والتي تعتبر واحدة من اجمل العاب الحركة الموجودة علي متجر جوجل بلاي واب ستور حيث ان هذه اللعبة متوفرة لهواتف الايفون والاندرويد وهي من انتاج وتطوير شركة KillHouse Games وهي بحجم 58 ميجا كما انها تعمل علي هواتف باصدار اندرويد 4.1 او احدث .

لعبة Door kicker او محطم الابواب واحدة من اجمل الالعاب الحماسية وهي اصلا من العاب الاكشن وقصتها عبارة عن جندي في القوات الخاصة الامريكية بيتم ارساله لمقاتلة الاشرار في المدن الامريكية المختلفة .

اللعبة زي منتا شاف كدة الجيرافيك مش احسن حاجة وبتستخدم تقنية 2d ثنائية الابعاد لكن اللعبة حرفيا فيها حماس غير طبيعي من خلال اختيارك لشخصية من بين 6 شخصيات متاح ليك اللعب بيهم لكل شخصة منهم اسلوب ومهارات مختلفة .

اللعبة فيها اكتر من وضع تقدر تجربه زي الوضع العادي اللي مكون من 84 مستوي ووضع البرج اللي تقدر تلعب فيه باستمرار لانه ملوش نهاية اصلا واللعبة فيها اكتر من 60 نوع من مختلف الاسلحة وخصوم واعداء فوق العشرين نوع ده طبعا غير وضع الزومبي الموجود في اللعبة وللاسف اللعبة مدفوعة لكن هنوفر رابط تحميل مجاني للعبة .


اللعبة الثامنة : Grim Face Clown .

اسم اللعبةGrim Face Clown
نوع اللعبةالعاب محاكاة
حجم اللعبة314 ميجا
الشركة المطورة للعبةZ & K Games
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 4.1 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.0
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 10 الاف عملية تحميل
تحميل افضل 10 العاب اوفلاين (بدون انترنت) للاندرويد والايفون 2022 .

اللعبة الثامنة في مقال اليوم هي لعبة Grim Face Clown والتي تعتبر واحدة من اجمل العاب الحركة الموجودة علي متجر جوجل بلاي وهي من انتاج وتطوير شركة Z & K Games وهي بحجم 314 ميجا كما انها تعمل علي هواتف باصدار اندرويد 4.1 او احدث .

لعبة Grim Face Clown من العاب المغامرات الجميلة المتاحة حاليا باصدار تجريبي وهتلاحظ جمب اسم اللعبة في متجر جوجل بلاي كلمة (استخدام المنتج قبل اطلاقه) المهم يا اصدقائي ان قصة اللعبة بتتكلم عن 3 اصدقاء من عشاق المغامرات وهما غاري ومارتن وفيونا وفي يوم زي باقي الايام بيلعبوا هما التلاتة بيتفاجئوا باختفاء صديقتهم فيونا .

وبعد محاولات كتير لمعرفة مصير صديقتهم وسؤالهم لاهل القرية المتواجدين فيها بيوصلوا اخيرا ان اللي خطف صاحبتهم هو جريم فيس كلاون وده بقي عبارة عن مهرج بتقول احداث اللعبة انه جاي من الفضاء وعنده قدرات خاصة زي انه ينوم الاطفال ويخطفهم في المسرح المرعب الخاص بيه وبكدة نكون فهمنا قصة اللعبة وايه الهدف المطلوب مننا وهو تحرير صديقتنا فيونا من الشرير جريم فيس كلاون .


اللعبة التاسعة : Space Cobras 3000.

اسم اللعبةSpace Cobras 3000
نوع اللعبةالعاب حركة
حجم اللعبة986 ميجا
الشركة المطورة للعبةSoulSix Studio
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 4.1 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.0
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من الف عملية تحميل
تحميل افضل 10 العاب اوفلاين (بدون انترنت) للاندرويد والايفون 2022 .

اللعبة التاسعة في مقال اليوم هي لعبة Space Cobras 3000 والتي تعتبر واحدة من اجمل العاب الحركة الموجودة علي متجر جوجل بلاي وهي من انتاج وتطوير شركة SoulSix Studio وهي بحجم 986 ميجا كما انها تعمل علي هواتف باصدار اندرويد 4.1 او احدث وطبعا كلما كان الموبايل اقوي كلما كانت اللعبة اكثر سلاسة وافضل اداء .

لعبة Space Cobras 3000 من العاب اطلاق النار وتقدر تلعبها من منظور الشخص الثالث واللعبة من الالعاب الفضائية بمعني انك هتواجه خصومك واعدائك في الفضاء الخارجي ولازم تتخلص من خصومك وتنتصر عليهم لكن الموضوع مش بالبساطة والسهولة اللي احنا بنتلكم بيها دي .

ان اللعبة محتاجة شوية وقت عشان تتطور من مستواك وتبقي قادر علي مواجهة خصومك علي اربع كواكب مختلفة والانتصار علي زعمائهم ده غير التحديات اللي عبارة عن 12 مستوي وتقدر من خلال اللعبة تختار واحدة من اربع سفن متاحين في اللعبة وترقيتها وتزويدها بمختلف الاسلحة والدروع لمساعدتك اثناء انجاز المهمات .


اللعبة العاشرة : Racing Xperience .

اسم اللعبةRacing Xperience
نوع اللعبةالعاب سباق
حجم اللعبة873 ميجا
الشركة المطورة للعبةBMZ Games
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 6.0 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.0
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 50 الف عملية تحميل
تحميل افضل 10 العاب اوفلاين (بدون انترنت) للاندرويد والايفون 2022 .

اللعبة العاشرة في مقال اليوم تحميل افضل 10 العاب اوفلاين (بدون انترنت) للاندرويد والايفون 2024 هي لعبةRacing Xperience والتي تعتبر واحدة من اجمل العاب الحركة الموجودة علي متجر جوجل بلاي واب ستور حيث ان هذه اللعبة متوفرة لهواتف الايفون والاندرويد وهي من انتاج وتطوير شركة BMZ Games وهي بحجم 873 ميجا كما انها تعمل علي هواتف باصدار اندرويد 6.0 او احدث وطبعا كلما كان الموبايل اقوي كلما كانت اللعبة اكثر سلاسة وافضل اداء .

لو انت من عشاق العاب السباق وبتحب تتحكم في شكل العربية ومميزاتها فاكيد اللعبة دي هتعجبك جدا لان دي واحدة من اجمل العاب السباق اللي ممكن تجربها وبتقدملك اكتر من 115 نوع من السيارات المختلفة زي السيارات الرياضية وسيارات الدفع الرباعي والسيارات فائقة السرعة باخر تحديثات واقعية ليها لموديلات 2024 ودي هتفرق كتير من الناس اللي بتعشق العاب سباق السيارات وفي نفس الوقت متابعة احدث الموديلات لمختلف انواع السيارات .

لا مش كدة وبس لا ده انت ممكن تتحكم في كل حاجة حرفيا في العربية زي مثلا انك تفيم الزجاج بتاع العربية او تغير اللون بتاعها لاي لون انت حابه او مثلا لون الاشارات .

اما بخصوص السباق فانت تقدر تتنافس ضد خصومك علي اكتر من وضع زي العدو السريع او التجوال الحر او خروج المغلوب او البقاء على قيد الحياة وغيرها من الاوضاع المختلفة اللي هتكتشفها بنفسك .


اللعبة الحادية عشر : War strike .

اسم اللعبةWar strike
نوع اللعبةالعاب مغامرات
حجم اللعبة67 ميجا
الشركة المطورة للعبةGameFrame Studio
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 4.4 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.5
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 50 الف عملية تحميل
تحميل افضل 10 العاب اوفلاين (بدون انترنت) للاندرويد والايفون 2022 .

اللعبة الحادية عشر في مقال اليوم هي لعبة War strike والتي تعتبر واحدة من اجمل العاب المغامرات الموجودة علي متجر جوجل بلاي وهي من انتاج وتطوير شركة GameFrame Studio وهي بحجم 67 ميجا كما انها تعمل علي هواتف باصدار اندرويد 4.4 او احدث وطبعا كلما كان الموبايل اقوي كلما كانت اللعبة اكثر سلاسة وافضل اداء .

لو انت بتدور علي لعبة شبيهة للعبة ببجي موبايل تشتغل علي اي جهاز ضعيف وبحجم صغير فاكيد لعبة War strike هي اللعبة اللي بتدور عليها اللعبة حرفيا حاجة وهمية بالنسبة لحجمها زي منتا شايف كدة كانك فعلا بتلعب كول اوف ديوتي او ببجي مش دة وبس لا اللعبة اوفلاين كمان يعني حتي مش هتحتاج انترنت عشان تشغلها .

لعبة War strike من العاب القتال عن طريق منظور الشخص الاول وقصة اللعبة عبارة عن قتال ضد الخارجين علي القانون والتخلص منهم ومن زعمائهم باستخدام مختلف الاسلحة الرشاشة او القنص عشان تقدر تحقق النصر .


اللعبة الثانية عشر : The Pirate.

اسم اللعبةThe Pirate
نوع اللعبةالعاب قراصنة
حجم اللعبة54 ميجا
الشركة المطورة للعبةHome Net Games
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 4.4 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.3
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 5 مليون عملية تحميل
تحميل افضل 10 العاب اوفلاين (بدون انترنت) للاندرويد والايفون 2022 .

اللعبة الثانية عشر في مقال اليوم هي لعبة War strike والتي تعتبر واحدة من اجمل العاب المغامرات الموجودة علي متجر جوجل بلاي وهي من انتاج وتطوير شركة Home Net Games وهي بحجم 54 ميجا كما انها تعمل علي هواتف باصدار اندرويد 4.4 او احدث وطبعا كلما كان الموبايل اقوي كلما كانت اللعبة اكثر سلاسة وافضل اداء .

لعبة The Pirate: Plague of the Dead واحدة من اجل العاب القراصنة والي هي اصلا من العاب العالم المفتوح وتقدر من خلال سفينتك الموجودة في بحر الكاريبي واللي بتدور فيه احداث قصة اللعبة انك تهاجم خصومك من القراصنة اللي بيحاولوا يتخلصوا منك ويسرقوا سفينتك .

اللعبة كمان فيها مهمات كتير زي المهمات التجارية او المهمات الحربية اللي بيكون مطلوب منك كقبطان للسفينة التخطيط والتنفيذ لعملية نهب او مهاجمة سفن القراصنة التانيين الموجودين معاك في بحر الكاريبي .


فيديو مقترح من قناتنا علي اليوتيوب

https://www.youtube.com/watch?v=O-6NiiCmT3k

بلغ عن رابط لا يعمل او مشكلة تواجهها

وبكدة يا اصدقائي نكون وصلنا لنهاية مقال بخصوص تحميل افضل 10 العاب اوفلاين (بدون انترنت) للاندرويد والايفون 2024 ، اذا واجهتك اي مشكلة يمكنك التواصل معنا عبر التعليقات .

مقالات مميزة أكيد هتعجبك .

تعليقات (0)

إغلاق
انضم الى قناه التلجرام
اشترك معنا نعم لا