ابحث في الموقع

تابعنا على جوجل نيوز

تحميل العاب اكشن للاندرويد والايفون 2022 .

تحميل العاب اكشن للاندرويد والايفون 2022 .
قيم المقال

تحميل العاب اكشن للاندرويد والايفون 2022 هو عنوان مقالنا لهذا اليوم واللي هنقدملكم من خلاله مجموعة متنوعة ومتميزة من اروع واقوي العاب الاندرويد الايفون حيث ان غالبية التي سوف نقدمها لكم اليوم متوفرة علي متجر جوجل بلاي واب ستور فتابعوا معنا يا اصدقائي هذا المقال للنهاية .

تحميل العاب اكشن للاندرويد والايفون 2022 .

اللعبة الاولي : Jelly Drift .

اسم اللعبةJelly Drift
نوع اللعبةالعاب سباق
حجم اللعبة60 ميجا
الشركة المطورة للعبةDaniDevStuff
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 5.1 او احدث
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.1
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 100 الف عملية تحميل
تحميل العاب اكشن للاندرويد والايفون 2022

نقدم لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم اللعبة الرائعة والمتميزة Jelly Drift والتي تعتبر واحدة من اقوي وافضل العاب المغامرات الموجودة علي متجر جوجل بلاي حيث ان هذه اللعبة تمتلك احصائيات متميزة علي المتجر بتقييم 4.1 مع عدد مرات تحميل باكثر من 100 الف عملية تحميل كما انها من انتاج وتطوير شركة DaniDevStuff ونقدمها لكم بحجم 60 ميجا فقط من خلال مقال اليوم تحميل العاب اكشن للاندرويد والايفون 2022 .

لعبة Jelly Drift من العاب السباق الخفيفة وهي بتتلعب بشكل فردي وده طبيعي لانها من العاب الاوفلاين وفيها وضعين الوضع الاول هو السباق الكلاسيكي ضد مجموعة من السيارات ولازم عشان تكسب تكون اول واحد وصل لخط النهاية .

اما الوضع التاني فهو وضع الدورات وهنا بقي انت بتنافس بنفسك بحيث انك بتلعب اول دورة ومن بعدها لازم تخلص الدورة التانية في نفس الوقت اللي خلصت فيه الدورة الاولي او اقل طبعا وتكرر نفس الكلام مع باقي الدورات ولو خلصت دورة في وقت اكبر من اللي خلصته في الدورة اللي قبلها بتكون خسرت بمعني اصح انك بتنافس نفسك في الوضع ده .

اللعبة متوقر فيها 8 سيارات مختلفة مع اربع خرائط بس خليني اقولك ان اللعبة بيحصل فيها انجراف للسيارة اللي هو زحلقة بالجمب كدة بيخلي التحكم في السيارة صعب جدا ومن هنا بقي بيظهر الجانب السلبي من اللعبة وهو انك في الوضع الكلاسيكي العادي اللي بتتسابق فيه ضد سيارات تانية بيكون صعب جدا الانتصار عليهم .

لانهم بياخدوا الزحلقة دي بمنتهي البساطة مع تحكم قوي جدا في السيارة وبالتالي عشان تنتصر عليهم لازم تدور علي طرق مختصرة واللي موجودة بشكل كبير جوه خرايط اللعبة عشان تعوضلك فرق التحكم اللي هو لصالح العربيات الموجودة في اللعبة .

اللعبة الثانية : Paper Plane Dogfight .

اسم اللعبةPaper Plane Dogfight
نوع اللعبةالعاب طائرات
حجم اللعبة149 ميجا
الشركة المطورة للعبةCrescent Moon Games
الاصدار الرسمي للعبةمن رابط خارجي
متطلبات التشغيلاندرويد 4.4 او احدث
التقييم علي متجر جوجل بلايغير متوفرة
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلايغير متوفرة
تحميل العاب اكشن للاندرويد والايفون 2022

نقدم لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم اللعبة الرائعة والمتميزة Paper Plane Dogfight والتي تعتبر واحدة من اقوي وافضل العاب الطائرات الموجودة علي متجر جوجل بلاي كما انها من انتاج وتطوير شركة Crescent Moon Games ونقدمها لكم بحجم 149 ميجا من خلال مقال اليوم تحميل العاب اكشن للاندرويد والايفون 2022 .

لعبة لعبة Paper Plane Dogfight واحدة من اجمل العاب الطائرات الورقية الي ممكن تلعبها علي موبايلك واللعبة بتقنية 3d وده بيديها شوية واقعية و قصة اللعبة عبارة عن حرب ضد خصوم من 6 مستويات مختلفة وطبعا كل مستوي بيكون اصعب من اللي قبله .

اللعبة رغم انها مكملتش سنة علي متجر جوجل بلاي الا انها بتمتلك احصائيات مميزة علي المتجر بتقييم وصل الي 4.4 مع عدد مرات تحميل وصلت لاكتر من 5 مليون عملية تحميل و طبعا اللعبة دي بتعتمد علي اللعب لفترات طويلة وتجميع مكافئات ومع الوقت هيتفتحلك طيارات جديدة تقدر تسختدمها وتحاررب بيها ضد خصومك .

اللعبة الثالثة : Disease of hazard .

اسم اللعبةDisease of hazard
نوع اللعبةالعاب محاكاة
حجم اللعبة289 ميجا
الشركة المطورة للعبةBlueRed Studio
الاصدار الرسمي للعبةمن رابط خارجي
متطلبات التشغيلاندرويد 4.4 او احدث
التقييم علي متجر جوجل بلايغير متوفرة
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلايغير متوفرة
تحميل العاب اكشن للاندرويد والايفون 2022

نقدم لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم اللعبة الرائعة والمتميزة Disease of hazard والتي تعتبر واحدة من اقوي وافضل العاب المحاكاة الموجودة علي متجر جوجل بلاي كما انها من انتاج وتطوير شركة BlueRed Studio ونقدمها لكم بحجم 289 ميجا من خلال مقال اليوم تحميل العاب اكشن للاندرويد والايفون 2022 .

لعبة Disease of hazard بتحكى قصة عن عالم اسمة بيلى وهو عالم ومبرمج اليكترونى وهو بيحاول انه يخرج من المدينة المليانة بالفيروسات التلوث لانقاذ بنتة الى فى المنزل وبتبدء القصة بتحطم الطيارة اللي كان راجع بيها من المصنع اللي شغال فيه عشان ينقذ بنته من وسط وحوش الزومبي .

وبينزل في مكان محاصر وسط عدد كبير من وحوش الزومبي ومن هنا بتبدء احداث القصة الفعلية وعلشان تعرف توصل لبنتك الزم تحاربهم وتهاجمهم ودا بيكون عن طريق الاسلحة والمعدات الكتير الى هتقابلها فى طريقك طول ماانت ماشى .

وطبعا الفيروس اثر بشكل كبير على عقول الناس الى فى المدينة وحولهم الى زومبى وطبعا عليك انك تمر وتعدى على المئات منهم فى كل مكان فى المدينة وتتغلب عليهم عشان تتمكن من انقاذ بنتك .

فيديو مقترح من قناتنا علي اليوتيوب .

بلغ عن رابط لا يعمل او مشكلة تواجهها .

وبكدة يا اصدقائي نكون وصلنا لنهاية مقال بخصوص تحميل العاب اكشن للاندرويد والايفون 2022 ، اذا واجهتك اي مشكلة يمكنك التواصل معنا عبر التعليقات .

مقالات مميزة أكيد هتعجبك .

تعليقات (0)

إغلاق
انضم الى قناه التلجرام
اشترك معنا نعم لا