ابحث في الموقع

تابعنا على جوجل نيوز

تحميل افضل العاب الحروب للاندرويد والايفون 2022 .

تحميل افضل العاب الحروب للاندرويد والايفون 2022 .
قيم المقال

تحميل افضل العاب الحروب للاندرويد والايفون 2022 هو عنوان مقالنا لهذا اليوم واللي بنقدملكم من خلاله اتنين من اقوي واروع الالعاب الموجودة علي متجر جوجل بلاي واب ستور حيث ان هذه الالعاب متوفرة لهواتف الايفون والاندرويد فتابعوا معنا هذا القال للنهاية .

تحميل افضل العاب الحروب للاندرويد والايفون 2022 .

لعبة Grand war .

اسم اللعبةGrand war
نوع اللعبةالعاب حروب
حجم اللعبة95 ميجا
الشركة المطورة للعبةGDCompany
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 6.0 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.3
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 50 الف عملية تحميل

صورة من داخل اللعبة .

تحميل افضل العاب الحروب للاندرويد والايفون 2022 .

نقدم لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم واحدة من اقوي واروع العاب الاونلاين الخفيفة الموجودة علي متجر جوجل بلاي وهي لعبة Grand war حيث ان هذه اللعبة من انتاج وتطوير شركة GDCompany ونقدنها لكم من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الحروب للاندرويد والايفون 2022 بحجم 95 ميجا فقط .

قصة اللعبة .

لعبة Grand war حرفيا من اجمل الالعاب الاونلاين والخفيفة في نفس الوقت قصة اللعبة هي عبارة عن محاولة السيطرة علي خريطة متقسمة علي اربع اجزاء كل جزء متلون بلون محدد وكل جزء من الخريطة بيكون تحت سيطرة لاعب حقيقي لان اللعبة دي من العاب الاونلاين .

وانت بتتحرك من الجزء بتاعك في اتجاه الاجزاء التابعة لخصومك بتقابل بوتات لازم تصوب عليهم وتقتلهم عشان بعد متقتلهم بيطلعلك لاعب او اتنين بوتات بيحاربوا معاك فلازم وانت بتتحرك تقتل اكبر عدد من البوتات عشان يكون معاك عدد كويس من الاعبين البوتات اللي هينضموا ليك بعد كل مرة بتسيطر فيها علي مكان جديد في الخريطة .

لما تحس انك بقيت معاك عدد كويس من البوتات تقدر تهجم علي جزء في الخريطة من الاجزاء الخاصة بالاعبين الحقيقين وطبعا البوتات بتاعتك والبوتات بتاعته هيدخلوا هما كمان في حرب ضد بعضهم وطبعا انت والاعب الحقيقي هتدخلوا في حرب فلازم تكون سريع وزكي وتاخد مكان كويس تقدر تتفادي بيه ضربات الاعب الحقيقي وفي نفس الوقت تطلع تضرب عليه وترجع تاني بالذات انه ممكن يكون لقي اداة تطوير درع وانت ملقتش فبالتالي تاثير ضربه عليك هيكون اقوي منك ولو دخلتله مواجهة مباشرة هيقتلك .

طبعا وانت بتحاول تسيطر علي اماكن جديدة في الخريطة عشان ينضم ليك بوتات بيظهرلك مكافئات من وقت للتاني ممكن تطوير لدرعك او سلاحك او تطوير للبوتات الي معاك تخليهم اقوي من بوتات باقي الاعبين التلاتة الموجودين معاك في الجيم او بعض العربيات اللي هستهل عليك التحرك بسرعة في الخريطة .

واللعبة نفس فكرة العاب الباتل رويال اللي هو لازم تفضل اخر واحد موجود في الخريطة عشان تكسب اللعبة مميزة جدا ومن اخف العاب الحروب الاونلاين حجمها حوالي 100 ميجا ومتوفرة للاندرويد فقط واحصائيتها مميزة جدا علي متجر جوجل بلاي بتقييم 4.4 وعدد مرات تحميل اكتر من 10 الاف عملية تحميل علي الرغم من ان اللعبة نازلة اصلا علي المتجر في بداية شهر 9 يعني لسه حتي مكملتش شهر .

روابط تحميل اللعبة .


لعبة Truck simulator ultimate .

اسم اللعبةTruck simulator ultimate
نوع اللعبةالعاب محاكاة
حجم اللعبة850 ميجا
الشركة المطورة للعبةZuuks Games
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 7.0 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.2
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 5 مليون عملية تحميل

صورة من داخل اللعبة .

تحميل افضل العاب الحروب للاندرويد والايفون 2022 .

نقدم لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم لعبة Truck simulator ultimate والتي تعتبر واحدة من اقوي واجمل العاب محاكاة السيارات الموجودة علي متجر جوجل بلاي واب ستور حيث ان هذه اللعبة متوفرة لهواتف الايفون والاندرويد بشكل مجاني وهي من انتاج وتطوير شركة Zuuks Games ونقدمها لكم بحجم 850 ميجا من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الحروب للاندرويد والايفون 2022 .

قصة اللعبة .

لعبة Truck simulator ultimate واحدة من اجمل العاب محاكاة السيارات اللي ممكن تلعبها علي موبايلك لان اللعبة دي مصنفة علي متجر جوجل بلاي كافضل لعبة محاكاة مجانية وده انجاز مميز جدا لان اللعبة دي اصلا تم اصدارها في بداية شهر 9 يعني اللعبة حرفيا مكملتش شهر علي المتجر ورغم كدة تم تحميلها اكتر من 5 مليون مرة وتقييمها 4.4 يعني حاجة وهمية بصراحة .

اللعبة رغم امكانياتها الكبيرة اللي هنتكلم عنها كمان شوية الا انها محتاجة موبايل متوسط عشان تشتغل عليه بتشترط اللعبة وجود اندرويد 7.0 مع رامات 2 جيجا عشان تشتغل بكفاءة عالية وممكن تشتغل علي امكانيات اقل من كدة لكن علي اقل اعدادات جيرافيك متوفرة في اللعبة وطبعا اللعبة هيكون فيها تقطيع كتير معاك .

اما قصة اللعبة افهي زي غالبية العاب محاكاة السيارات وهي انك بتعمل مهمات زي نقل البضائع من مكان لمكان وتطوير السيارة الخاصة بيك لكن الجديد والمميز بقي في اللعبة دي هو نظام الاونلاين الموجود فيها وحسب احصائياتهم علي متجر جوجل بلاي بيقولوا متواجد اكتر من 250 مليون لاعب بيلعبوا اللعبة دي بالاضافة الي امكانية انشاء شركة خاصة بيك داخل اللعبة وبناء اسطول كبير من الشاحنات وتعيين موظفنين كمان في شركتك .

كمان تقدر خلال اللعبة تطور الشاحنات الخاصة بيك او تزيينها بالمصابيح او تركبلها اكصدام اقوي او تغير السرينة الخاصة بيها وحاجات كتير تقدر تطورها او تعدلها داخل السيارات الخاصة بيك كمان اللعبة متوفرة باكتر من 25 لغة مختلفة بالاضافة الي اكتر من 250 محطة اذاعية اللي هما تبع الراديو نفس الميزة اللي كانت موجودة في اصدارات لعبة جتا القديمة علي الكمبيوتر وطبعا مش محتاج اكلمك عن الجيرافيك بتاع اللعبة بالذات مع اختلاف المكان اللي انت مسافر عليه سواء في القوي او المدن او الطرق السريعة متأكد جدا ان اللعبة دي هتعجبك بالذات انها متوفرة لموبيلات الايفون والاندرويد وتقدر تشاركها وتلعبها من اصحابك وتتشاركوا في نقل البضائع مع بعض وتسافروا جمب بعض علي نفس الطريق .

روابط تحميل اللعبة .


فيديو مقترح من قناتنا علي اليوتيوب

بلغ عن رابط لا يعمل او مشكلة تواجهها

وبكدة يا اصدقائي نكون وصلنا لنهاية مقال اليوم بخصوص تحميل افضل العاب الحروب للاندرويد والايفون 2022 ، اذا واجهتك اي مشكلة يمكنك التواصل معنا عبر التعليقات .

مقالات مميزة أكيد هتعجبك .

تعليقات (0)

إغلاق
انضم الى قناه التلجرام
اشترك معنا نعم لا