ابحث في الموقع

تابعنا على جوجل نيوز

تحميل اقوي العاب المغامرات للاندرويد – تحميل لعبة Robbery Madness Classic .

تحميل اقوي العاب المغامرات للاندرويد – تحميل لعبة Robbery Madness Classic .
قيم المقال

تحميل اقوي العاب المغامرات للاندرويد – تحميل لعبة Robbery Madness Classic هو عنوان مقالنا لهذا اليوم حيث اننا سوف نقدم لكم يا اصدقائي شرح مفصل للعبة الاسطورية والمتميزة Robbery Madness Classic والتي تم حذفها مؤخرا من متجر جوجل بلاي واصبح من الصعب الحصول عليها ولكن سوف نوفر لكم نسخة من احدث اصدار لهذه اللعبة فتابعوا معنا هذا المقال حتي النهاية .

طبعا يا اصدقائي ده الاصدار الاول من لعبة Robbery Madness: Classic Thief Game – Mall Heist‏ والي هو من انتاج شركة Marek Klvaňa وطبعا احنا بنقول اسم الشركة لان في لعبة شبيهة جدا للعبة دي وفيها هي كمان اكتر من اصدار ولكن من انتاج وتطوير شركة تانية وتقدر تفرق بينهم من خلال الصورة المصغرة وان كان في برضه تشابه كبير بينهم بالاضافة الي اسم الشركة المنتجة .

بالنسبة لحجم الاصدار الاول اللي بنقدمه ليكم من خلال مقال اليوم تحميل اقوي العاب المغامرات للاندرويد – تحميل لعبة Robbery Madness Classic فهو صغير جدا حوالي 32 ميجا اما الاصدار التاني واللي هو من انتاج وتطوير نفس الشركة فهو بحجم حوالي 53 ميجا وسوف نشرح قصته بالتفصيل في مقال اخر ان شاء الله .

تحميل اقوي العاب المغامرات للاندرويد – تحميل لعبة Robbery Madness Classic .

لعبة Robbery Madness Classic تعتبر واحدة من اقوي وافضل العاب المغامرات الخفيفة الموجودة علي متجر تحميل تطبيقات والعاب الاندرويد “جوجل بلاي” واللي لاسف مش متوفرة لهواتف الايفون وغير موجودة علي متجر تحميل تطبيقات والعاب الايفون “اب ستور” وسنوفر لكم رابط تحميل لهواتف الايفون فور توفرها ان شاء الله .

معلومات لعبة Robbery Madness Classic .

اسم اللعبةRobbery Madness Classic
نوع اللعبةالعاب مغامرات
حجم اللعبة32 ميجا
الشركة المطورة للعبةMarek Klvaňa
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 4.4 او احدث
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.4
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 100 الف عملية تحميل

طبعا يا اصدقائي كما هو موضح في الجدول معلومات تفصيلية عن لعبة Robbery Madness Classic والتي تعتبر من اجمل العاب المغامرات الموجودة علي متجر جوجل بلااي واللي نزلت علي المتجر لاول مرة بتاريخ 9/5/2021 يعني تقريبا من حوالي 4 شهور وعلي الرغم من كدة قدرت اللعبة انها تحقق احصائيات مميزة جدا بتقييم وصل الي 4.4 مع عدد مرات تحميل تخطت حاجز الـ 100 مليون عملية تحميل .

لعبة Robbery Madness Classic واللي بنقدمها ليكم من خلال مقال اليوم تحميل اقوي العاب المغامرات للاندرويد – تحميل لعبة Robbery Madness Classic يا اصدقائي من انتاج وتطوير شركة Marek Klvaňa وهي نفس الشركة المطورة والمنتجة للاصدار الثاني من هذه اللعبة وبالمناسبة لا يوجد لها اي تطبيقات او العاب اخري علي المتجر الا الاصدار الاول والثاني من هذه اللعبة .

لعبة Robbery Madness Classic بنقدمها ليكم اليوم يا اصدقائي بالتحديث الاخير المتوفر علي متجر جوجل بلاي واللي تم تنزيله علي المتجر بتاريخ 3/9/2021 واللعبة بالتحديث الاخير ده وصل حجمها لحوالي 32 ميجا .

بعض الصور من داخل اللعبة .

تحميل اقوي العاب المغامرات للاندرويد - تحميل لعبة Robbery Madness Classic .
تحميل اقوي العاب المغامرات للاندرويد - تحميل لعبة Robbery Madness Classic .

قصة لعبة Robbery Madness Classic .

لعبة Robbery Madness Classic ودي بقي من العاب المغامرات المميزة وقصتها بتبدء مع راجل عجوز بيبدء في العمل كحرامي ومتستغربش لان دي بجد قصة اللعبة وبيبدء باول محاولة سرقة ليه في مول كبير وهدفه من اول عملية ليه هو سرقة بعض الاشياء من المول لتسليمها لرئيس العصابة اللي انضم ليها .

طبعا بطل قصتنا ملوش اي علاقة بالسرقة ولا عنده اي ادوات يستخدمها ولا حتي مهارات التخفي او التنكر من كاميرات المراقبة او الروبوتات الموجودة في المول لحمايته من اللصوص ولكنه بيعتمد علي خطة مضحكة بعض شوية وهي انه بيتخفي في حمامات المول ويستني لغاية باليل ويبدء في محاولة السرقة .

كنا قولنا ان انظمة حماية المول عبارة عن كاميرات مراقبة بالاضافة الي روبوتات بتعمل حاجة كدة زي الدوريات في المول لتامين المول من السرقة وهنا بقي بيظهر حاجة غريبة وهي ان الروبوتات بتتكلم مع بعضها وبتعطيك وبيظهرلك من المحادثة بينهم وبين بعض تلميحات لاهم الحاجات الي ممكن تسرقها من المول وكمان الغرف السرية .

فكدة يبقي هدفك الاساسي من اللعبة هو سرقة حاجات مهمة عشان ترجع بيها لرئيس العصابة اللي انت انضميت ليها ولازم تركز وتشوف فرصة مناسبة عشان تقدر تطلع للمول وانت متخفي بعيد عن الكاميرات وبعيد عند الروبوتات .

رابط تحميل لعبة Robbery Madness Classic .

فيديو مقترح من قناتنا علي اليوتيوب .

بلغ عن رابط لا يعمل او مشكلة تواجهها .

وبكدة يا اصدقائي نكون وصلنا لنهاية مقال بخصوص تحميل اقوي العاب المغامرات للاندرويد – تحميل لعبة Robbery Madness Classic ، اذا واجهتك اي مشكلة يمكنك التواصل معنا عبر التعليقات .

مقالات مميزة أكيد هتعجبك .

تعليقات (0)

إغلاق
انضم الى قناه التلجرام
اشترك معنا نعم لا