ابحث في الموقع

تابعنا على جوجل نيوز

تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون #3

تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون #3
قيم المقال

تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون هو عنوان مقالنا لهذا اليوم واللي هنقدملكم من خلاله مجموعة متنوعة من اقوي واروع واجمل الالعاب المتوفرة لهواتف الايفون والاندرويد حيث ان غالبية الالعاب التي سوف نقدمها لكم من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون موجودة علي متجر جوجل بلاي واب ستور فتابعوا معنا هذا المقال حتي النهاية .

تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون .

محتوى المقال عرض

لعبة Black bell .

اسم اللعبةBlack bell
نوع اللعبةالعاب اطلاق النار
حجم اللعبة301 ميجا
الشركة المطورة للعبةNorth Wind Studios
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 5.1 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.3
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 5 الاف عملية تحميل

صورة من داخل اللعبة .

تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون #3

نقدم لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم اللعبة الرائعة والمتميزة Black bell والتي تعتبر واحدة من اجمل اروع العاب اطلاق النار الموجودة علي متجر جوجل بلاي حيث ان هذه اللعبة تمتلك تقييم 4.3 علي المتجر رغم انها من الالعاب الحديثة وهي من انتاج وتطوير شركة North Wind Studios ونقدمها لكم بحجم 301 ميجا من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون .

قصة اللعبة .

لعبة Black bell واحدة من اجمل العاب اطلاق النار والي تقدر تلعبها من منطور الشحص الاول واللي مش بتحتاج انترنت لانها من ضمن الالعاب الاوفلاين وطبعا الجيرافيك بتاع اللعبة زي منتا شايف كدة حاجة جميلة جدا مع الرسومات ثلاثية الابعاد 3D ولكن المشكلة الاساسية بالنسبالي هنا في اللعبة ان الشخصية الاساسية مش بتتحرك او القصد هنا انك مش بتقدر تتحكم في حركة الشخصية وده لان الشخصية ممكن تتحرك في بعض المراحل ولكن بشكل تلقائي لما تقتل عدد معين من الخصوم بينقلك لمكان تاني واخد فيه رؤية علي الاعداء الجديدة اللي لازم تصوب عليهم وتقتلهم عشان تكسب المرحلة وتنتقل للمرحلة اللي بعدها .

دي كانت مقدمة بسيطة كدة عن اللعبة اما قصة اللعبة فهي عبارة عن منظمة اسمها بلاك بيل جمعت عدد من اشجع المقاتلين للقضاء علي العصابات الشريرة وطبعا تم استدعائك للمشاركة معاهم وهنا بقي بيظهرلنا الهدف الاساسي من اللعبة وهو القضاء علي العصابات الشريرة الموجودة في المدينة .

من خلال اللعبة بتستخدم بنادق واسلحة مختلفة واميزهم طبعا هي القناصة اللي عليها سكوب عالي بيسهل عليك التصويب علي راس خصومك عشان تضرب هيدشوت وتتخلص منهم بسهولة اللعبة فيها اكتر من مود زي مود القناصة وده اكتر مود مميز في اللعبة ومود مستويات قاعدة السرعة ومود المستويات المحددة بوقت ومود مستويات الخط الدفاعي.

الاسماء ممكن تكون غريبة شوية عليك لكن لما تحمل اللعبة وتلعبها شوية هتفهم كل حاجة بسهولة فلو انت يا صاحبي بتدور علي لعبة اطلاق نار فيها مهمات ومستويات مختلفة وكمان اوفلاين تقدر تلعبها من غير انترنت فصدقني مش هتلاقي احسن من اللعبة دي وبالذات كمان ان حجمها حوالي 300 ميجا بس وبتشتغل علي غالبية الموبايلات لانها بتطلب وجود اندرويد 5.1 عشان تشتغل .

روابط تحميل اللعبة .


لعبة Junkyard builder .

اسم اللعبةJunkyard builder
نوع اللعبةالعاب محاكاة
حجم اللعبة97 ميجا
الشركة المطورة للعبةFreeMind Games
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 5.0 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.6
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 100 الف عملية تحميل

صورة من داخل اللعبة .

تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون #3

نقدم لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم لعبة Junkyard builder والتي تعتبر وحدة من اروع العاب المحاكاة المتوفرة لهواتف الايفون والاندرويد حيث ان هذه اللعبة موجودة علي متجر جوجل بلاي واب ستور بشكل مجاني كما انها تمتلك احصائيات قوية جدا علي متجر جوجل بلاي بتقييم 4.6 مع عدد مرات تحميل باكثر من 100 الف عملية تحميل وهي من انتاج وتطوير شركة FreeMind Games ونقدمها لكم بحجم 97 ميجا من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون .

قصة اللعبة .

Junkyard builder مبدئيا كدة عشان نستوعب قصة اللعبة عايز اقولك ان ترجمة اسم اللعبة هو متكون من كلمتين (جانك يعني خردة) وبيلدر (يعني باني او صانع) ومن هنا بقي بنبدء نستوعب قصة اللعبة والي هي عبارة عن محاولة انتاج حاجة من خلال الخردة وهنا بقي في اللعبة دي مطلوب مننا نعمل عربية من خلال الخردة وده بيتطلب انك تعدي علي كذا مهمة كدة الاول عشان توصل في النهاية انك تصنع العربية من خلال الخردة .

زي مقولنا من شوية انك عشان تصنع العربية لازم تعدي علي كام مهمة كدة في الاول المهمة الاولي هي تنضيف المكان اللي فيه الخردة واللي بالمناسبة حسب احداث القصة انت مالك او صاحب المكان ده وبعدين بتقدر انك تبيع شوية من الخردة اللي انت نضفتها وده علشان تجمع بعض الاموال وتستخدمها في تطوير المكان الي فيه الخردة وتشتري كمان بعض الادوات المهمة اللي هتسهل عليك تنظيف الخردة وتجميعها عشان تبيعها ويكون معاك فلوس كتير .

وهنا بقي بيظهر معانا في وسط الخردة العربية اللي احنا هنعملها اعادة تاهيل والي هي الهدف الاساسي من اللعبة وبتفضل بقي تجمع في الخردة وتشوف الاجزاء الناقصة للعربية وتركبها ليها وتشتري لون دهان عشان تلون العربية باللون اللي انت حابه .

بشكل عام يا صديقي اللعبة من اجمل العاب المهمات لانك بتلعب علي اكتر من نوع من المهمات زي انك تطور شخصيتك الاساسية نفسها وكمان تشتري الادوات الازمة لتسهيل عملك في الخردة اللي هي اكتر من نوع زي النفايات والوروق والبلاستيك كمان اللعبة حجمها صغير حوالي 100 ميجا ومن العاب الاوفلاين يعني تقدر تلعبها من غير انترنت ومتوفرة كمان للايفون والاندرويد .

روابط تحميل اللعبة .


لعبة Ghost of war .

اسم اللعبةGhost of war
نوع اللعبةالعاب حروب
حجم اللعبة855 ميجا
الشركة المطورة للعبةXDEVS LTD
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 7.0 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.1
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من مليون عملية تحميل

صورة من داخل اللعبة .

تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون #3

نقدم لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم اللعبة المميزة جدا لعبة Ghost of war والتي تعتبر واحدة من اقوي واجمل العاب الحروب المتوفرة علي متجر جوجل بلاي واب ستور بشكل مجاني وهي من انتاج وتطوير شركة XDEVS LTD ونقدمها لكم بحجم 855 ميجا من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون .

قصة اللعبة .

لعبة Ghost of war واحدة من اجمل العاب الحروب واطلاق النار واللي قصتها مميزة لان احداثها بتدور اثناء الحرب العالمية التانية وقصة اللعبة يا صديقي عبارة عن جندي مشارك في الحرب العالمية التانية لكن الجميل بقي انك تقدر تختار جنسبة الجندي ده والجنسيات المتوفرة في اللعبة هما الولايات المتحدة الأمريكية، وروسيا، واليابان، وألمانيا طبعا انا عارف ان في دول تانية كتير شاركت في الحرب العالمية التانية لكن دول المتوفرين في احداث اللعبة اللي تقدر تختار اي واحد منهم .

الجميل بقي يا اصحابي ان اللعبة فيها مود باتل رويال زي ببجي موبايل كدة وكمان واخدين منهم حتة ان كل الاعبين بيكونوا موجودين في طيارة والطيارة بتعدي علي الخريطة وينزل كل لاعب او سكواد في المكان اللي هو عايزه في الخريطة وبالمناسبة المود ده تم اضافته للعبة حديثا يعني لو انت جربت اللعبة دي قبل كدة من فترة فعايز اقولك ان نزلها تحديث جديد في مود اسمه (سوبير) واللي هو عبارة عن معركة باتل رويال شبيهة للعبة ببجي موبايل او فري فاير .

اللعبة متوفر فيها 3 خرائط وكمان متوفر فيها اسلحة كتير حوالي 23 سلاح زي بندقية روسية (ده اللي هو الايه كي ام)، وماوزر، ورشاش طومسون (السلاح الشهير الموجود في ببجي)، ومسدسات مختلفة، ومدافع رشاشة سريعة وغيرها من مختلف الاسلحة اللي هتكتشفها بنفسك .

كمان وانت بتجرب اللعبة هتلاحظ نظام تطوير الاسلحة وامكانية اضافة سكن ملون للاسلحة وهو نظام شبيه لنظام الاسلحة الموجود في اغلب العاب الباتل رويال زي ببجي موبايل وفري فاير وبالمناسبة عشان تقدر تطور سلاحك او تلونه لازم تخلص شوية مهام في الاول واللعبة حجمها كبير شوية حوالي 900 ميجا وتقدر اونلاين مع اصحابك ومتوفرة للاندرويد والايفون .

روابط تحميل اللعبة .


لعبة Friends racing duo .

اسم اللعبةFriends racing duo
نوع اللعبةالعاب سباق
حجم اللعبة638 ميجا
الشركة المطورة للعبةSONNORI
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 6.0 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلايغير متوفر
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 100 الف عملية تحميل

صورة من داخل اللعبة .

تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون #3

نقدم لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون لعبة Friends racing duo والتي تعتبر واحدة من اقوي واروع العاب السباقات المتوفرة لهواتف الايفون والاندرويد حيث ان هذه االعبة متوفرة وبشكل مجاني علي متجر جوجل بلاي واب ستور وهي من انتاح وتطوير شركة SONNORI ونقدمها لكم بحجم 638 ميجا من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون .

قصة اللعبة .

لعبة Friends racing duo اللي هي لعبة السباق الكورية الشهيرة وهي من الالعاب الكورية القليلة اللي موجود منها نسخة حلوبال لانك لو لاحظت يا صديقي ان كل الالعاب الكورية تقريبا متاحة للتحميل من دولة كوريا نفسها وعشان تحملها من المتجر بتحتاج في بي ان او بتضطر انك تحملها من رابط خارجي .

نرجع بقي لقصة اللعبة والي هي عبارة عن سباق سيارات كلاسيكي اللي هو اللي بيوصل الاول هو اللي بيفوز لكن طبعا اللعبة كورية ولازم تلاقي التتش الكوري فيها هنا بقي في مهارات لكل متسابق بيستخدمها عشان يحاول يكون في المركز الاول ويحقق الفوز هتقولي ايه الجديد تقريبا كل العاب السباق كدة لا الجديد هنا بقي هو السباق في الوضع الثنائي اللي بيكون متاح ليك استخدام اتنين من المستابقين يعني لو انت بتلعب بمتسابق وخلص كل مهاراته تقدر تبدل بالمتسابق التاني ينزل مكانه مباشرة ويكمل السباق وينفذ مهاراته لانه بيكون لسه نازل ومعاه مهاراته كاملة .

وانت بتلعب اللعبة دي هتحس كدة كانك بتلعب لعبة كراش سباق العربيات حجمها صغير وقريب من شكل العربيات الموجودة فيها حتي شكل المنحنيات والعراقيل الموجودة في الطريق شبيهة جدا للموجودة في لعبة كراش سباق كمان الصناديق اللي بتاخد منها صاروخ او قنبلة في كراش سباق موجود زيها هنا لكن هنا بقي الجيرافيك مميز جدا هتحس بواقعية كبيرة في اللعبة .

وكمان المميز هنا في اللعبة انك تقدر تلعبها علي الوضعين الاوفلاين ضد خصوم عاديين او اونلاين ضد اشخاص حقيقين لان اللعبة دي من الالعاب الاونلاين وحجمها حوالي 638 ميجا ومتوفرة للايفون والاندرويد .

روابط تحميل اللعبة .


لعبة Grand war .

اسم اللعبةGrand war
نوع اللعبةالعاب حروب
حجم اللعبة95 ميجا
الشركة المطورة للعبةGDCompany
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 6.0 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.3
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 50 الف عملية تحميل

صورة من داخل اللعبة .

تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون #3

نقدم لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم واحدة من اقوي واروع العاب الاونلاين الخفيفة الموجودة علي متجر جوجل بلاي وهي لعبة Grand war حيث ان هذه اللعبة من انتاج وتطوير شركة GDCompany ونقدنها لكم من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون بحجم 95 ميجا فقط .

قصة اللعبة .

لعبة Grand war حرفيا من اجمل الالعاب الاونلاين والخفيفة في نفس الوقت قصة اللعبة هي عبارة عن محاولة السيطرة علي خريطة متقسمة علي اربع اجزاء كل جزء متلون بلون محدد وكل جزء من الخريطة بيكون تحت سيطرة لاعب حقيقي لان اللعبة دي من العاب الاونلاين .

وانت بتتحرك من الجزء بتاعك في اتجاه الاجزاء التابعة لخصومك بتقابل بوتات لازم تصوب عليهم وتقتلهم عشان بعد متقتلهم بيطلعلك لاعب او اتنين بوتات بيحاربوا معاك فلازم وانت بتتحرك تقتل اكبر عدد من البوتات عشان يكون معاك عدد كويس من الاعبين البوتات اللي هينضموا ليك بعد كل مرة بتسيطر فيها علي مكان جديد في الخريطة .

لما تحس انك بقيت معاك عدد كويس من البوتات تقدر تهجم علي جزء في الخريطة من الاجزاء الخاصة بالاعبين الحقيقين وطبعا البوتات بتاعتك والبوتات بتاعته هيدخلوا هما كمان في حرب ضد بعضهم وطبعا انت والاعب الحقيقي هتدخلوا في حرب فلازم تكون سريع وزكي وتاخد مكان كويس تقدر تتفادي بيه ضربات الاعب الحقيقي وفي نفس الوقت تطلع تضرب عليه وترجع تاني بالذات انه ممكن يكون لقي اداة تطوير درع وانت ملقتش فبالتالي تاثير ضربه عليك هيكون اقوي منك ولو دخلتله مواجهة مباشرة هيقتلك .

طبعا وانت بتحاول تسيطر علي اماكن جديدة في الخريطة عشان ينضم ليك بوتات بيظهرلك مكافئات من وقت للتاني ممكن تطوير لدرعك او سلاحك او تطوير للبوتات الي معاك تخليهم اقوي من بوتات باقي الاعبين التلاتة الموجودين معاك في الجيم او بعض العربيات اللي هستهل عليك التحرك بسرعة في الخريطة .

واللعبة نفس فكرة العاب الباتل رويال اللي هو لازم تفضل اخر واحد موجود في الخريطة عشان تكسب اللعبة مميزة جدا ومن اخف العاب الحروب الاونلاين حجمها حوالي 100 ميجا ومتوفرة للاندرويد فقط واحصائيتها مميزة جدا علي متجر جوجل بلاي بتقييم 4.4 وعدد مرات تحميل اكتر من 10 الاف عملية تحميل علي الرغم من ان اللعبة نازلة اصلا علي المتجر في بداية شهر 9 يعني لسه حتي مكملتش شهر .

روابط تحميل اللعبة .


لعبة Truck simulator ultimate .

اسم اللعبةTruck simulator ultimate
نوع اللعبةالعاب محاكاة
حجم اللعبة850 ميجا
الشركة المطورة للعبةZuuks Games
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 7.0 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.2
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 5 مليون عملية تحميل

صورة من داخل اللعبة .

تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون #3

نقدم لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم لعبة Truck simulator ultimate والتي تعتبر واحدة من اقوي واجمل العاب محاكاة السيارات الموجودة علي متجر جوجل بلاي واب ستور حيث ان هذه اللعبة متوفرة لهواتف الايفون والاندرويد بشكل مجاني وهي من انتاج وتطوير شركة Zuuks Games ونقدمها لكم بحجم 850 ميجا من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون .

قصة اللعبة .

لعبة Truck simulator ultimate واحدة من اجمل العاب محاكاة السيارات اللي ممكن تلعبها علي موبايلك لان اللعبة دي مصنفة علي متجر جوجل بلاي كافضل لعبة محاكاة مجانية وده انجاز مميز جدا لان اللعبة دي اصلا تم اصدارها في بداية شهر 9 يعني اللعبة حرفيا مكملتش شهر علي المتجر ورغم كدة تم تحميلها اكتر من 5 مليون مرة وتقييمها 4.4 يعني حاجة وهمية بصراحة .

اللعبة رغم امكانياتها الكبيرة اللي هنتكلم عنها كمان شوية الا انها محتاجة موبايل متوسط عشان تشتغل عليه بتشترط اللعبة وجود اندرويد 7.0 مع رامات 2 جيجا عشان تشتغل بكفاءة عالية وممكن تشتغل علي امكانيات اقل من كدة لكن علي اقل اعدادات جيرافيك متوفرة في اللعبة وطبعا اللعبة هيكون فيها تقطيع كتير معاك .

اما قصة اللعبة افهي زي غالبية العاب محاكاة السيارات وهي انك بتعمل مهمات زي نقل البضائع من مكان لمكان وتطوير السيارة الخاصة بيك لكن الجديد والمميز بقي في اللعبة دي هو نظام الاونلاين الموجود فيها وحسب احصائياتهم علي متجر جوجل بلاي بيقولوا متواجد اكتر من 250 مليون لاعب بيلعبوا اللعبة دي بالاضافة الي امكانية انشاء شركة خاصة بيك داخل اللعبة وبناء اسطول كبير من الشاحنات وتعيين موظفنين كمان في شركتك .

كمان تقدر خلال اللعبة تطور الشاحنات الخاصة بيك او تزيينها بالمصابيح او تركبلها اكصدام اقوي او تغير السرينة الخاصة بيها وحاجات كتير تقدر تطورها او تعدلها داخل السيارات الخاصة بيك كمان اللعبة متوفرة باكتر من 25 لغة مختلفة بالاضافة الي اكتر من 250 محطة اذاعية اللي هما تبع الراديو نفس الميزة اللي كانت موجودة في اصدارات لعبة جتا القديمة علي الكمبيوتر وطبعا مش محتاج اكلمك عن الجيرافيك بتاع اللعبة بالذات مع اختلاف المكان اللي انت مسافر عليه سواء في القوي او المدن او الطرق السريعة متأكد جدا ان اللعبة دي هتعجبك بالذات انها متوفرة لموبيلات الايفون والاندرويد وتقدر تشاركها وتلعبها من اصحابك وتتشاركوا في نقل البضائع مع بعض وتسافروا جمب بعض علي نفس الطريق .

روابط تحميل اللعبة .


لعبة Undestroyed : Roguelike ARPG .

اسم اللعبةUndestroyed : Roguelike ARPG
نوع اللعبةالعاب مغامرات
حجم اللعبة114 ميجا
الشركة المطورة للعبةDreamplay Games
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيليخنلف حسب نوع الهاتف
التقييم علي متجر جوجل بلايغير متوفر
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 10 الاف عملية تحميل

صورة من داخل اللعبة .

تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون #3

نقدم لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون لعبة Undestroyed والتي تعتبر واحدة من اجمل واروع العاب المغامرات الموجودة علي متجر تحميل تطبيقات والعاب الاندرويد جوجل بلاي حيث ان هذه اللعبة متوفرة للتجربة فقط ورغم ذلك تم تحميلها اكثر من 100 الف مرة وهي من انتاج وتطوير شركة Dreamplay Games ونقدمها لكم بحجم 114 ميجا من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون .

قصة اللعبة .

لعبة Undestroyed واحدة من اجمل العاب المغامرات والي بتدور احداثها بالكامل في المستقبل وقصة اللعبة بتتكلم عن تطوير البشر للروبوتات لكن مع الوقت اصبحت الروبوتات دي خارج سيطرة البشر وقدرت انها تسيطر علي الارض وتقتل غالبية سكان الارض .

لكن مع ظهور مجموعة من البشر اللي قدروا يطوروا زي معين كدة غير قابل للتدمير وهو ترجمة اسم اللعبة Undestroyed معناها غير قابل للتدمير ومن هنا بتبدء الاحداث الفعلية لقصة اللعبة بمهامجة واحد من البشر للروبوتات في محاولة منه لاستعادة الارض منهم مرة تانية بعد سيطرتهم عليها .

اللعبة من العاب الـ 2d ثنائية الابعاد وهي شبيهة جدا بالعاب السايبر فايتر اللي بتحارب فيها ضد روبوتات ووحوش مطورة من قبل الروبوتات في مراحل مختلفة مع نهاية عدد معين من المراحل بيظهرلك مرحلة الزعيم بتتخلص منه عشان تنتقل للمرحلة اللي بعدها لغاية متهزم كل الزعماء وترجع الارض للبشر مرة تانية .

فلو انت يا صحبي بتدور علي لعبة مغامرات اوفلاين مش حتاجة انترنت عشان تشتغل وحجمها صغير حوالي 100 ميجا بس فاكيد مش هتلاقي احسن من اللعبة دي لكن للاسف اللعبة متوفرة للاندرويد فقط وكمان كاستخدام للمنتج قبل اطلاقه بمعني ان اللعبة لسه حاليا تحت التطوير وكمان ممكن تتحذف من المتجر بشكل مؤقت وترجع مرة تانية بالنسخة الرسمية .

روابط تحميل اللعبة .


لعبة World flipper .

اسم اللعبةWorld flipper
نوع اللعبةالعاب اكشن
حجم اللعبة80 ميجا
الشركة المطورة للعبةKakao Games Corp.
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 5.0 او احدث
التقييم علي متجر جوجل بلاي4.5
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 500 الف عملية تحميل

صورة من داخل اللعبة .

تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون #3

نقدم لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون لعبة World flipper والتي تعتبر واحدة من اقوي واروع العاب الاكشن الموجودة علي متجر جوجل بلاي واب ستور حيث ان هذه اللعبة متوفرة لهواتف الايفون والاندرويد بشكل مجاني وهي من انتاج وتطوير شركة Kakao Games Corp. ونقدمها بكم بحجم 80 ميجا من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون .

قصة اللعبة .

لعبة World flipper من العاب الاكشن الجميلة اللي ممكن تلعبها علي موبايلك وهي لعبة شبيهة جدا للعبة الكورة والمضارب وزي منتا شايف اللعبة دي كانت موجودة زمان علي الاتاري العادي وبعد كدة نزلت للكمبيوتر وبعدين نزلت ضمن العاب الفلاش ولو لسه مش فاكرها او مجربتهاش اصلا قبل كدة فاللعبة بتعتمد علي ضرب الشخصية بالمضارب الموجودة تحت عشان تروح تخبط في الخصوم اللي فوق وتقتلهم .

وطبعا زي منتا شايف كدة موجود تحت المضارب شوك لو نزلت عليه الشخصية هتموت وتخسر المرحلة فحاول انك تضرب الشخصية بالمضارب باستمرار عشان متخسرش والمميز بقي في اللعبة دي انها من الالعاب الاونلاين وفي المراحل الصعبة ضد الزعماء الاقواء تقدر تنضم لفريق مكون من 3 اشخاص عشان تقدروا تتخلصوا من الزعيم وتقتلوه .

اللعبة الجيارفيك بتاعها نقدر نقول متوسط وده طبعا لان اللعبة حجمها صغير حوالي 80 ميجا بس لكن المميز فيها انك تقدر تشاركها وتلعبها انت واصحابك بالذات انها متوفرة للايفون والاندرويد مجانا .

روابط تحميل اللعبة .


لعبة Hunt and hide .

اسم اللعبةHunt and hide
نوع اللعبةالعاب مغامرات
حجم اللعبة68 ميجا
الشركة المطورة للعبةYouth Games
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلاندرويد 4.1 او احدث
التقييم علي متجر جوجل بلايغير متوفر
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 50 الف عملية تحميل

صورة من داخل اللعبة .

تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون #3

نقدم لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون لعبة Hunt and hide والتي تعتبر واحدة من اقوي واجمل العاب المغامرات الموجودة علي متجر جوجل بلاي ولكن للاسف غير متاحة للتحميل في الكثير من الدول العربية ولكن سوف نوفر لكم رابط تحميل خارج متجر جوجل بلاي وهي من انتاج وتطوير شركة Youth Games ونقدمها لكم بحجم 68 ميجا من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون .

قصة اللعبة .

لعبة Hunt and Hide‏ واحدة من العاب المغامرات المميزة واللي تقدر تلعبها باكتر من طريقة يعني ممكن تكون انت الصياد او ممكن تكون الهارب عارف انك مش فاهم حاجة بس اديني فرصة افهمك اللعبة بالراحة .. اللعبة دي من العاب القتال الغير متكافئة بالذات لما بتلعب كهارب لانك بتقابل 4 من الخصوم اللي هما الصيادين كل واحد منهم مسلح باسلحة كتير وقنابل والمطلوب منك كهارب انك تتحرك في ساحة اللعب وتجمع المفاتيح وتفتح الخزائن الموجودة في ساحة اللعب وتهرب .

اما بقي لو هتلعب في دور الصياد فهنا انت بتحاول انك تمنع الهارب من الوصول الي المفاتيح او حتي لو وصل للمفتاح تقدر تهاجمه وهو بيفتح الخزنة وهنا الصياد بيكون معاه اسلحة وقنابل يقدر يضرب بيها الهارب وتقدر كمان تجمع من ساحة اللعب فلوس عشان تشتري بيها اسلحة وقنابل زيادة تمنع بيها الهارب من الخروج من ساحة اللعب عشان تكسب انت والتلاتة الصيادين اللي معاك .

اللعبة حجمها صغير حوالي 70 ميجا بس وكمان من العاب الاوفلاين يعني مش هتحتاج انترنت عشان تشتغل ومتوفرة للاندرويد فقط لكن في مشكلة انها غير متاحة لكل اجهزة الاندرويد بتظهر رسالة ان اللعبة غير متوفرة للهاتف الخاص بيك وبالتالي هنوفر رابط تحميل للعبة من خارج متجر جوجل بلاي .

روابط تحميل اللعبة .


لعبة Real racing Next .

اسم اللعبةReal racing Next
نوع اللعبةالعاب سباق
حجم اللعبة1.2 ميجا
الشركة المطورة للعبةELECTRONIC ARTS
الاصدار الرسمي للعبةمن متجر جوجل بلاي
متطلبات التشغيلغير متوفر
التقييم علي متجر جوجل بلايغير متوفر
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلاياكثر من 10 الف عملية تحميل

صورة من داخل اللعبة .

تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون #3

نقدم لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون لعبة Real racing Next والتي تعتبر واحدة من اروع وافضل العاب السباق الموجودة علي متجر جوجل بلاي حيث ان هذه اللعبة تم تحميلها اكثر من 10 الاف مرة رغم انها غير مدعومة لكل انواع الهواتف من علي المتجر ولكن سوف نوفر لكم رابط تحميل لها من خارج المتجر واللعبة من انتاج وتطوير شركة ELECTRONIC ARTS وهي بحجم 1.2 جيجا ونقدمها لكم من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون .

قصة اللعبة .

لعبة Real racing Next واحدة من اروع العاب السباق اللي ممكن تجربها علي موبايلك وده لان اللعبة فيها جيرافيك مميز جدا تحس كدة بواقعية كانك بتتفرج علي عربيات حقيقية ماشية علي الطريق وطبعا اللعبة فيها عربيات من اشهر الشركات المنتجة زي ماكلارين (ايوة زي اللي نزلت ببجي قريب دي) وبورش وشيفورليه وفورد .

بتبدء احداث اللعبة بالسباق علي اشهر المسارات الموجودة في العالم وهو Circuit of the Americas ومن الحاجات الجميلة في اللعبة هو اختلاف المناخ كل شوية زي وقت شروق الشمس مثلا او وقت الفجر او المطر مع الجيرافيك العالي بتاع اللعبة مع جودة الصوت المميزة جدا فانا متاكد انك هتتبسط جدا من تجربتك للعبة دي .

لكن للاسف الحلو مبيكلمش اللعبة لسه تحت التجربة ولودخلت رابط تحميلها علي المتجر هتلاحظ جملة استخدام المنتج قبل اطلاقه وبالتالي فاللعبة غير متاحة غير لدولتين فقط هما كندا واستراليا وعشان تحملها من المتجر لازم في بي ان وتظبطه علي واحدة من الدولتين دول او تحملها من الرابط الخارجي اللي هنوفره ليك في وصف الفيديو .

روابط تحميل اللعبة .


فيديو مقترح من قناتنا علي اليوتيوب

بلغ عن رابط لا يعمل او مشكلة تواجهها

وبكدة يا اصدقائي نكون وصلنا لنهاية مقال بخصوص تحميل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون ، اذا واجهتك اي مشكلة يمكنك التواصل معنا عبر التعليقات .

مقالات مميزة أكيد هتعجبك .

تعليقات (4)
  • frol pwecerit منذ سنتين رد

    Its great as your other articles : D, thanks for posting. “If Christ were here now there is one thing he would not be–a christian.” by Mark Twain.

  • um curso em milagres videos منذ سنتين رد

    After study a few of the blog posts on your website now, and I truly like your way of blogging. I bookmarked it to my bookmark website list and will be checking back soon. Pls check out my web site as well and let me know what you think.

  • hire a hacker to catch cheating spouse منذ سنتين رد

    Thanks , I’ve recently been looking for info approximately this subject for a long time and yours is the greatest I have discovered so far. However, what in regards to the conclusion? Are you sure about the supply?

    • omar adel منذ سنتين رد

      Thank you for this nice comment. Yes, yes. I am sure to check the source. Before you put anything on the blog, you should try it first, ensuring the safety of the visitor.

إغلاق
انضم الى قناه التلجرام
اشترك معنا نعم لا