ابحث في الموقع

تابعنا على جوجل نيوز

تحميل لعبة super sus للاندرويد – شبيهة لعبة among us .

تحميل لعبة super sus للاندرويد – شبيهة لعبة among us .
قيم المقال

تحميل لعبة super sus للاندرويد – شبيهة لعبة among us هو عنوان مقالنا النهاردة وبنقدملكم من خلاله واحدة من اجمل حل الالغاز والشبيهة جدا للعبة الشهيرة امونج اس لكن مع بعض الاختلافات اللي أكيد هنوضحها من خلال مقال اليوم فلو انت يا صديقي من محبين العاب حل الالغاز والعاب الغموض فانا متاكد جدا انك هتحمل اللعبة دي وتجربها وتشاركها مع اصدقائك كمان فتابع معانا المقال للنهاية .

تحميل لعبة super sus للاندرويد – شبيهة لعبة among us .

لعبة سوبر سوس من الالعاب الغير موجودة حاليا علي المتاجر المشهورة زي متجر جوجل بلاي او متجر اب ستور واعتقد كمان انها صعب تنزل علي متجر جوجل بلاي وده بسبب التشابه الكبير جدا بينها وبين لعبة امونج اس ولكن في كل الاحوال اللعبة موجودة علي متجر تحميل التطبيقات والالعاب الصيني “تاب تاب” وهنوفر الرابط الخاص بيها من علي متجر تاب تاب بالاضافة الي تطبيق تاب تاب اللي هو بينزل علي الهاتف وبتقدر تستخدمه يا صديقي زي متجر جوجل بلاي .

معلومات لعبة super sus – شبيهة لعبة among us .

لعبة super sus زي مقولنا يا اصدقائي انها مش موجودة علي متجر جوجل بلاي ولا اب ستور ولا متوفر منها نسخ اصلا للايفون ، وده لان النسخة الموجودة علي متجر تاب تاب مخصصة لهواتف الاندرويد فقط وحجمها علي متجر تاب تاب حوالي 125 ميجا والاصدار اللي هنقدمه ليكم يا اصدقائي هو اخر تحديث للعبة بتاريخ 21/10/2021 .

كمان اللعبة بتحتاج انترنت عشان تشتغل وده لانها لعبة اونلاين بتلعبها مع ناس حقيقين وبتحتاج موبايل متوسط باندرويد 5.0 او احدث طبعا وكل مكان الموبايل اقوي كل مكانت اللعبة اكتر استقرار وافضل في الاداء والسلاسة وطبعا اللعبة من انتاج وتطوير شركة GAME ADVISER واللعبة علي الرغم انها مش موجودة علي متجر من المتاجر الرسمية زي جوجل بلاي او اب ستور الا ان اللعبة عندها شعبية مميزة جدا وصلت لعدد مرات تحميل باكتر من تلاتين الف مرة مع تقييم وصل الي 7.8 علي متجر تاب تاب الصيني .

قصة لعبة super sus للاندرويد – شبيهة لعبة among us .

قصة اللعبة عبارة عن نسخة طبق الاصل من لعبة امونج اس مع بعض الاختلافات البسيطة الموجودة في طريقة اللعب وعدد الاعبين ونفس الوضع الموجود في امونج اس اللعبة هنا برضه بتدور جميع احداثها في الفضاء الخارجي وبالتحديد علي سفينة فضاء متواجد عليها 10 اشخاص وبتدور الاحداث الفعلية للعبة ببداية الجيم بلاي وبيكون بين العشر الاعبين اتنين امبوستر (قتلة) .

وبيحاولوا انهم يستفردوا باي واحد من التمانية الباقيين ويقتله وهنا الامبوستر بيكون عند امكانيات مميزة شوية زي انه بينقتل من مكان لمكان تاني في الخريطة عن طريق الانفاق الموجودة في اغلب غرف السفينة لا وكمان ممكن يقتل واحد وبعدين يعمل ريبورت انه اكتشف جثة عشان يتعمل تصويت علي مين اللي ممكن يكون قتل .

طبعا يا اصحابي زي مقولنا ان اللعبة من ضمن العاب الاونلاين اللي تقدر تتواصل فيها مع التسع الاعبين الباقيين اللي معاك عن طريق المايك حتي الاتنين الامبوستر يقدروا يتكلموا معاكوا ويحاولوا يتهموا اي واحد غيرهم من الموجودين ان هو القاتل والجيم بلاي بتكون مدته 7 دقائق .

من خلال القرعة اللي بتم قبل اي مرحلة بتعرف انت مع فريق الامبوستر ولا فريق طاقن السفينة العادي والقرعة عبارة عن 10 كروت بيظهروا وكل لاعب من العشر الاعبين بيضغط علي كارت منهم بيطلع 8 عاديين وكارتين باللون الاحمر اللي هما بيكونوا الامبوستر وطبعا الاتنين امبوستر بيظهروا لبعض ويقدروا انهم يساعدوا بعض سواء في الجيم بلي نفسه او في محاولة خداع باقي الاعبين اثناء التصويت علي مين هو الامبوستر .

شرح تحميل لعبة super sus للاندرويد – شبيهة لعبة among us .

من خلال مقال اليوم يا اصدقائي سوف نشرج ليكم الطريقة الصحيحة لتحميل وتثبيت اللعبة حتي تعمل معكم بدون اي مشاكل .

نقوم بتحميل تطبيق تاب تاب من الرابط الموجود في نهاية المقال .

ثم نقوم بالبحث عن اللعبة في تطبيق تاب تاب بكتابة اسم اللعبة في مكان البحث ( super sus ) عشان تظهرلنا بالشكل التالي .

تحميل لعبة super sus للاندرويد - شبيهة لعبة among us .

ثم نقوم بفتح اللعبة ونعطيها الصلاحيات االي بتطلبها ونسيبها تحمل الملفات المطلوبة كما هو واضح في الصورة .

تحميل لعبة super sus للاندرويد - شبيهة لعبة among us .

بعد كدة بيظهرلنا طرق التسجيل في اللعبة عن طريق حساب تاب تاب او الفيسبوك او الدخول كضيف لكن خد بالك لو دخلت كضيف وبعدين مسحت اللعبة او عملت اعادة ضبط مش هتلاقي الحساب بتاعك مرة تانية .

تحميل لعبة super sus للاندرويد - شبيهة لعبة among us .

بعد كدة بتظهرلنا 3 اختيارات زي اللي بيظهروا في ببجي موبايل عن مدي احترافك للعبة او لو لعبتها قبل كدة او لعبة شبيهة ليها عشان لو لعبتها قبل كدة وعارف طريقة لعبها يختصروا عليك خطوات الشرح التعليمي اللي هيظهرلك لو اخترت انك مبتدئ وملعبتش اللعبة او لعبة شبيهة ليها قبل كدة .

تحميل لعبة super sus للاندرويد - شبيهة لعبة among us .

بعد كدة بيعدي البرنامج التعليمي ويفهمك ازاي تتحرك في اللعبة وازاي تتهرب من الامبوستر لو انت في فريق طاقم السفينة ومع بداية الجيم بلاي بيظهر العشر كروت وكل لاعب من العشر لاعبين بيختار كارت منهم وانت وحظك لو طلعلك كارت ازرق فانت من التمانية اللي هما طاقم السفينة لو طلعلك كارت احمر فانت من الاتنين الامبوستر كمان هتلاحظ فوق ع اليمين كلمة steal imposter وده معناه انك حتي لو طلعت مع طاقم السفينة تقدر تغير نفسك لامبوستر عن بس ده بيتم مرتين فقط في اليوم بالاضافة الي انه مقابل 100 عملة ذهبية من عملات اللعبة .

تحميل لعبة super sus للاندرويد - شبيهة لعبة among us .

طريقة لعب لعبة super sus للاندرويد – شبيهة لعبة among us .

نتكلم بقي شوية عن طريقةممارسة اللعبة والطريقة الصحيحة للتميز في اللعبة في الاول هنتكلم عن الاسهل واللي هو لو انت من التمن افارد اللي هما طاقم السفينة فكل اللي عليك انك تحاول تمشي قريب من اصحابك ومتمشيش في اي مكان لوحدك او مع شخص واحد فقط لانه بكل بساطة ممكن يكون الامبوستر ويقتلك ويهرب لغرفة مجاروة او يتنقل لمكان تاني في الخريطة عن طريق الانفاق .

اما بقي لو انت من الاتنين الامبوستر فدرجة صعوبة الجيم بلاي معاك متعلقة بفريق طاقم السفينة اللي معاك لو كانوا بيتحركوا مع بعض فاكيد موضع انك تقتل واحد منهم من غير محد يشوفك أكيد هيكون صعب عليك اما لو كان الفريق مش فاهم اللعبة كويس وبيتحركوا بعشوائية فاكيد الجيم بلاي هيكون سهل معاك وتقدر تتخلص منهم واحد ورا التاني من غير مباقي الفريق يشوفك .

روابط تحميل لعبة super sus للاندرويد – شبيهة لعبة among us .

فيديو مقترح من قناتنا علي اليوتيوب

https://www.youtube.com/watch?v=kl6OApDCujU

بلغ عن رابط لا يعمل او مشكلة تواجهها

وبكدة يا اصدقائي نكون وصلنا لنهاية مقال اليوم بخصوص تحميل لعبة super sus للاندرويد – شبيهة لعبة among us ، اذا واجهتك اي مشكلة يمكنك التواصل معنا عبر التعليقات .

مقالات مميزة أكيد هتعجبك .

تعليقات (0)
إغلاق
انضم الى قناه التلجرام
اشترك معنا نعم لا